recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 stream fra PC?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 stream fra PC?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 stream fra PC?
    Sendt: 03-Januar-2014 kl. 02:16
Jeg var så heldig at få en PS4 i julegave, og sidder nu og har tid til at rode med den. Lækker maskine, og jeg er helt forelsket, næsten mere end i hende der gav mig den Embarrassed ej, spøg til side LOL

Men jeg kan huske at jeg fra min PS3 kunne stream film og musik fra min PC/Mac, men i min søgen efter dette til PS4 falder jeg over artikler som denne. PS4 kan ikke stream film fra en PC?

Det er da virkelig øv, og kan det virkelig passe?
Kan så læse at en fra Sony er ude at sige at de vil overveje om det skal komme senere hen, men kan ikke finde ud af om det virkelig er sandt eller ej, dog kan jeg heller ikke finde noget program til det, så det er nok korrekt.

En der kan fortælle lidt mere om det her?
          
Til top
Lubzor Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lubzor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 02:37
Ifølge Sony valgte de at fokusere så meget på gaming delen, at de slet ikke tænkte på MP3 og DLNA support, mens andre nok vil mene at det er for at tvinge folk til at bruge deres tjenester.

Men de skulle vidst have taget kritikken til sig, og vil muligvis på et tidspunkt tilføje det, de første rygter jeg hørte lød på slutningen af 2013 eller begyndelsen af 2014.



Redigeret af Lubzor - 03-Januar-2014 kl. 02:37
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu