recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 udsolgt i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 udsolgt i Danmark

 Besvar Besvar Side  123 74>
Forfatter
Besked
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 udsolgt i Danmark
    Sendt: 13-September-2013 kl. 07:53
Gamestop har kun taget imod forudbestiillinger af PS4, imod betaling af depositum på 500kr.
Nu er de så begyndt at kontakte folk der har bestilt,formodentlig længere nede på listen, med beskeden om at de ikke kan få flere af den før midten af Januar 14.
Eftersom de tager depositum for forudbestiilling, ser jeg deres liste som realistisk og konkluderer at første PS4 bølge i DK, nok ikke er så stor.
Jeg bestilte 10. Juli, og har ikke hørt noget fra gamestop endnu, fingers crossed!
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 10:22
Bilka.dk sælger den stadig og de er begyndt at sælge den i butikkerne også, så mon ikke det er gamestops kvote der er opbrugt ?
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 10:40
Jo gamestop har sikkert udsolgt, det er logisk.
Hos bilka, og mange andre steder, skal man ikke forudbetale og derfor tror jeg ikke de "lukker" for deres forudbestilling, uanset hvor mange de får.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 11:35
har Bilka overhovedet forudbestilling?

Jeg regner da med at prøve at rende i Bilka på release for at se om de har dem - det havde de med PS3.

Faktisk var min Nintendo Wii U vanskeligere at finde Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 11:39
Ja du kan forudbestille den hos bilka http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/konsoller-og-spil/playstation-4/konsoller-playstation-4/playstation-4---forudbestilling/p/100074720?point=2&event=32

I og med at det først er her fornyelig at man er begyndt at kunne forudbestille den i butikkerne, vil jeg tro at det er blevet lovet flere end det har solgt endnu.
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maagren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

har Bilka overhovedet forudbestilling?

Jeg regner da med at prøve at rende i Bilka på release for at se om de har dem - det havde de med PS3.

Faktisk var min Nintendo Wii U vanskeligere at finde Smile
 
Ja da, jeg har da forudbestilt min i Bilka - Så må vi se, om de har nok. Måske vil de også gerne have nogle i de fysiske butikker.
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 13:55
Jeg forudbestilte hos Gamestop, men ikke tidlig nok. Droppede min bestilling hos Coolshop, de det viste sig, at de ikke fik fra Nordisk Film. Turde ikke satse på dem så.
Men jeg er dog lovet jeg kan få en midt i december hos Gamestop sammen med Killzone. Prøver dog i den lokale Bilka på dagen, for at se om de har nogle, så må jeg bare afbestille hos Gamestop igen. Ellers kan jeg godt vente de 14 dage.
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 14:13
Der vil helt sikkert være nogen at få i enten Elgiganten eller Bilka på dagen. Jeg har det bedst med at tage på arbejde, og så have bestilt en jeg kan afhente efterfølgende.
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Der vil helt sikkert være nogen at få i enten Elgiganten eller Bilka på dagen. Jeg har det bedst med at tage på arbejde, og så have bestilt en jeg kan afhente efterfølgende.

Hvis rygterne er sande er det kun Fona, Bilka og Gamestop der får PS4 fra nordisk film, hvis du køber den andre steder som fx. Elgiganten er der risiko for parallel import.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af Stougaard Stougaard skrev:

Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Der vil helt sikkert være nogen at få i enten Elgiganten eller Bilka på dagen. Jeg har det bedst med at tage på arbejde, og så have bestilt en jeg kan afhente efterfølgende.

Hvis rygterne er sande er det kun Fona, Bilka og Gamestop der får PS4 fra nordisk film, hvis du køber den andre steder som fx. Elgiganten er der risiko for parallel import.

Hvad skulle risikoen være ved det?

Det er jo butikken der skal give mig reklamationsret, så det er vel underordnet.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Der vil helt sikkert være nogen at få i enten Elgiganten eller Bilka på dagen. Jeg har det bedst med at tage på arbejde, og så have bestilt en jeg kan afhente efterfølgende.
Men jeg arbejder som jeg lyster. Kan bare sørge for at holde fri den dag ;)
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 14:57
Jeg har altid fri om fredagen, så jeg står foran Bilka kl. 8.00
Er der nogen der arbejder der og kan bekæfte den kan købes i butikken...?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu