|
PS4 udsolgt i Danmark |
Besvar | Side 123 74> |
Forfatter | ||
DonJensen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-September-2013 kl. 07:53 |
|
Gamestop har kun taget imod forudbestiillinger af PS4, imod betaling af depositum på 500kr.
Nu er de så begyndt at kontakte folk der har bestilt,formodentlig længere nede på listen, med beskeden om at de ikke kan få flere af den før midten af Januar 14. Eftersom de tager depositum for forudbestiilling, ser jeg deres liste som realistisk og konkluderer at første PS4 bølge i DK, nok ikke er så stor. Jeg bestilte 10. Juli, og har ikke hørt noget fra gamestop endnu, fingers crossed! |
||
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bilka.dk sælger den stadig og de er begyndt at sælge den i butikkerne også, så mon ikke det er gamestops kvote der er opbrugt ?
|
||
DonJensen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo gamestop har sikkert udsolgt, det er logisk.
Hos bilka, og mange andre steder, skal man ikke forudbetale og derfor tror jeg ikke de "lukker" for deres forudbestilling, uanset hvor mange de får. |
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har Bilka overhovedet forudbestilling?
Jeg regner da med at prøve at rende i Bilka på release for at se om de har dem - det havde de med PS3. Faktisk var min Nintendo Wii U vanskeligere at finde
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Stougaard
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja du kan forudbestille den hos bilka http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/konsoller-og-spil/playstation-4/konsoller-playstation-4/playstation-4---forudbestilling/p/100074720?point=2&event=32
I og med at det først er her fornyelig at man er begyndt at kunne forudbestille den i butikkerne, vil jeg tro at det er blevet lovet flere end det har solgt endnu.
|
||
maagren
Bruger Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja da, jeg har da forudbestilt min i Bilka - Så må vi se, om de har nok. Måske vil de også gerne have nogle i de fysiske butikker.
|
||
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg forudbestilte hos Gamestop, men ikke tidlig nok. Droppede min bestilling hos Coolshop, de det viste sig, at de ikke fik fra Nordisk Film. Turde ikke satse på dem så.
Men jeg er dog lovet jeg kan få en midt i december hos Gamestop sammen med Killzone. Prøver dog i den lokale Bilka på dagen, for at se om de har nogle, så må jeg bare afbestille hos Gamestop igen. Ellers kan jeg godt vente de 14 dage.
|
||
DonJensen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der vil helt sikkert være nogen at få i enten Elgiganten eller Bilka på dagen. Jeg har det bedst med at tage på arbejde, og så have bestilt en jeg kan afhente efterfølgende.
|
||
Stougaard
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis rygterne er sande er det kun Fona, Bilka og Gamestop der får PS4 fra nordisk film, hvis du køber den andre steder som fx. Elgiganten er der risiko for parallel import.
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad skulle risikoen være ved det? Det er jo butikken der skal give mig reklamationsret, så det er vel underordnet.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men jeg arbejder som jeg lyster. Kan bare sørge for at holde fri den dag ;)
|
||
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har altid fri om fredagen, så jeg står foran Bilka kl. 8.00
Er der nogen der arbejder der og kan bekæfte den kan købes i butikken...? |
||
Besvar | Side 123 74> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |