recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 udsolgt i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 udsolgt i Danmark

 Besvar Besvar Side  <1234 74>
Forfatter
Besked
Dyrhoej Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-September-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dyrhoej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 15:27
Ingen tvivl om at efterspørgslen er kæmpe stor i Danmark. Jeg har personligt forudbestilt min konsol hos Webhallen til 3325, som i følge http://billig-ps4.dk/ og mange andre sider er den billigste. Jeg er blevet lovet at få konsollen på lanceringsdatoen.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 15:33
Jeg har bare bestilt den via amazon. Jeg får den ikke på release, men vi har alligevel mange møder på arbejde sidst i November, så jeg ville alligevel ikke have tid til at game..
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 16:05

Min er på preorder ved gamestop, men har ikke hørt fra dem, så mon ikke den kommer...

..ellers er det ikke det store problem at vente lidt, til den tid er der sikkert masser af timer tilbage i GTA V på ps3.........

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 16:06
Jeg har slet ikke bestildt nogen, lever nemt uden at spenderer en mindre formue på en  spillekonsol
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 16:21
Skide godt hackerjak, og helt relevant at du så skriver et indlæg!
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 17:23
har nu også bestilt en, men hvis man heller ikke er sikker på der kommer nogen spil til den
på samme dag eller uge. så kan det nu også være lige meget.

hackerjak lever jo bare op til navnet.




Redigeret af xcardman - 13-September-2013 kl. 17:24
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 17:39
Jeg var lige i Bilka (Hillerød) for at handle, og snakkede så lige med ham nørden der står for elektronik dernede, og han gør alt hvad han kan, for at få så mange hjem som muligt. Forudbestillinger på Bilka.dk kan ikke hentes i butikken, men bliver leveret. Han gør hvad han kan nu, for at de kan holde midnatsåben natten mellem den 28. og 29 november. Så tror jeg vil prøve den aften. Hvis det ser helt håbløs ud, når jeg ankommer, så venter jeg bare til midt december.

xcardman - Jeg har i hvert fald allerede nu bestilt Watch Dogs til PS4 hos Coolshop.
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 18:06
Ikke nogen spil på udgivelsesdagen, hvor får du det fra?
Til top
Bruger udmeldt 11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 18:34
hvem snakker om ps4, det på tirsdag det sker..
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg har slet ikke bestildt nogen, lever nemt uden at spenderer en mindre formue på en  spillekonsol

Hvad laver du så i denne tråd?

Og mindre formue? - den koster mindre end en snoldet iPhone 5C 16 gb... aka. the cheap iPhone..
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af -jonas- -jonas- skrev:

hvem snakker om ps4, det på tirsdag det sker..

Og det er?
Til top
Bruger udmeldt 11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 18:36
gta 5
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu