recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 udsolgt i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 udsolgt i Danmark

 Besvar Besvar Side  <12345 74>
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg var lige i Bilka (Hillerød) for at handle, og snakkede så lige med ham nørden der står for elektronik dernede, og han gør alt hvad han kan, for at få så mange hjem som muligt. Forudbestillinger på Bilka.dk kan ikke hentes i butikken, men bliver leveret. Han gør hvad han kan nu, for at de kan holde midnatsåben natten mellem den 28. og 29 november. Så tror jeg vil prøve den aften. Hvis det ser helt håbløs ud, når jeg ankommer, så venter jeg bare til midt december.

xcardman - Jeg har i hvert fald allerede nu bestilt Watch Dogs til PS4 hos Coolshop.


Jep men der er ingen dato for hvornår det bliver udgivet

men vil dog tro Sony har en aftale omkring udgivelse på et hvis antal udgivelser
den 29 nov. ellers vil man ende med en ps4 uden spil.



Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 19:28
Jamen stop nu lige engang gutter, selvfølgelig er der spil klar til release! :)
Toyota præsenterer heller ikke en bil uden at det er hjul på.
IGN
Til top
Bruger udmeldt 11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 20:08
tjek lige det her, gta 5 er den langt den dyreste spil produktion nogensinde, den slår selv avatar som jeg i hvertfald huskede kostede kassen dengang at lave. så mon ikke vi kan finde på noget at lave indtil de nye konsoller udkommer :)

http://www.worldsfactory.net/2013/09/09/gta-5-expensive-game-ever?utm_source=zergnet.com&utm_medium=referral&utm_campaign=zergnet_90396

Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 20:35
Ja ja, og tjek så lige den nye Porsche 918 som er helt fantastisk at køre i, men som absolut heller ikke har noget at gøre med en udsolgt PS4 at gøre ;)
Til top
Bruger udmeldt 11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 20:46
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Jep men der er ingen dato for hvornår det bliver udgivet

men vil dog tro Sony har en aftale omkring udgivelse på et hvis antal udgivelser
den 29 nov. ellers vil man ende med en ps4 uden spil.
Så skal du vist pudse dine briller. Den udkommer på ALLE platforme i november. Faktisk er PS4 den første. Nemlig allerede den 12. selvom PS4 faktisk først kommer et par dage senere. PC kommer den første den 19. PS3, Xbox 360 og Wii U får den d. 21 og Xbox One d. 22.
Og vi får jo endda først PS4 til den 29. Så den har allerede været ude i 14 dage i USA der. Forstår slet ikke din bekymring for manglende spil. 


Redigeret af Nagash - 13-September-2013 kl. 20:52
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 21:08
nu skriver coolshop alså omkring din bestilling

Releasedato: Vi venter på annoncering af udgivelsesdatoen. Du kan forudbestille nu, så sender vi varen, så snart den kommer.

men er enig i de nok skal komme, men alså ingen dato
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 21:31
Til top
Bruger udmeldt 11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 16:30
http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/181344/Grand+Theft+Auto+V/

som han selv nævner i anmeldelsen, ''ja hvad skal vi egentlig med de der next gen-konsoller, når vi har GTA V?''

hehe
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 16:49
Kan du ikke finde en GTA-V tråd et eller andet sted, du kan skrive noget i???

Til top
Bruger udmeldt 11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 16:58
det er da stort når der bliver gjort så meget ud af et spil, glæder mig personligt 10 gange mere til gta v end de nye konsoller for de spil som er lanceret både til xbox one og ps4 er der ikke noget særligt ved. det her bliver året spil og formentlig et af de bedste og mest gennemførste spil nogensinde.

Redigeret af -jonas- - 19-September-2013 kl. 23:10
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 17:12
Jeg betvivler slet ikke GTA V's kvaliteter, og glæder mig da også til den. Men personligt glæder jeg mig mere til Watch Dogs. Synes den viser endnu mere originalitet. Jeg forventer dog også, at GTA V kommer til next gen. De venter bare på at annoncere den, før det er lige op over, så de ikke taber salg af PS3 og Xbox 360 versionen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu