|
PS4 udsolgt i Danmark |
Besvar | Side <12345 74> |
Forfatter | |
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep men der er ingen dato for hvornår det bliver udgivet men vil dog tro Sony har en aftale omkring udgivelse på et hvis antal udgivelser den 29 nov. ellers vil man ende med en ps4 uden spil. |
|
DonJensen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen stop nu lige engang gutter, selvfølgelig er der spil klar til release! :)
Toyota præsenterer heller ikke en bil uden at det er hjul på. IGN |
|
Bruger udmeldt 11
Bruger Oprettet: 10-Januar-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Funktioner
Tak(0)
|
tjek lige det her, gta 5 er den langt den dyreste spil produktion nogensinde, den slår selv avatar som jeg i hvertfald huskede kostede kassen dengang at lave. så mon ikke vi kan finde på noget at lave indtil de nye konsoller udkommer :)
http://www.worldsfactory.net/2013/09/09/gta-5-expensive-game-ever?utm_source=zergnet.com&utm_medium=referral&utm_campaign=zergnet_90396 |
|
DonJensen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja ja, og tjek så lige den nye Porsche 918 som er helt fantastisk at køre i, men som absolut heller ikke har noget at gøre med en udsolgt PS4 at gøre ;)
|
|
Bruger udmeldt 11
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så skal du vist pudse dine briller. Den udkommer på ALLE platforme i november. Faktisk er PS4 den første. Nemlig allerede den 12. selvom PS4 faktisk først kommer et par dage senere. PC kommer den første den 19. PS3, Xbox 360 og Wii U får den d. 21 og Xbox One d. 22. Og vi får jo endda først PS4 til den 29. Så den har allerede været ude i 14 dage i USA der. Forstår slet ikke din bekymring for manglende spil.
Redigeret af Nagash - 13-September-2013 kl. 20:52 |
|
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
nu skriver coolshop alså omkring din bestilling
Releasedato: Vi venter på annoncering af udgivelsesdatoen. Du kan forudbestille nu, så sender vi varen, så snart den kommer. men er enig i de nok skal komme, men alså ingen dato |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kan der ikke være mere tvivl Amerikansk udgivelse: http://www.amazon.com/Watch-Dogs-playstation-4/dp/B00BI83EVU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1379100484&sr=8-1&keywords=watch+dogs+ps4
Europæisk udgivelse:
|
|
Bruger udmeldt 11
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/181344/Grand+Theft+Auto+V/
som han selv nævner i anmeldelsen, ''ja hvad skal vi egentlig med de der next gen-konsoller, når vi har GTA V?'' hehe |
|
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du ikke finde en GTA-V tråd et eller andet sted, du kan skrive noget i???
|
|
Bruger udmeldt 11
Funktioner
Tak(0)
|
det er da stort når der bliver gjort så meget ud af et spil, glæder mig personligt 10 gange mere til gta v end de nye konsoller for de spil som er lanceret både til xbox one og ps4 er der ikke noget særligt ved. det her bliver året spil og formentlig et af de bedste og mest gennemførste spil nogensinde.
Redigeret af -jonas- - 19-September-2013 kl. 23:10 |
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg betvivler slet ikke GTA V's kvaliteter, og glæder mig da også til den. Men personligt glæder jeg mig mere til Watch Dogs. Synes den viser endnu mere originalitet. Jeg forventer dog også, at GTA V kommer til next gen. De venter bare på at annoncere den, før det er lige op over, så de ikke taber salg af PS3 og Xbox 360 versionen.
|
|
Besvar | Side <12345 74> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |