recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 udsolgt i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 udsolgt i Danmark

 Besvar Besvar Side  <1 34567 74>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2013 kl. 18:41
Fair nok. Men det hjælper så ikke mig. Sony center i Hillerød lukkede i foråret.
Til top
sirjonasharlev Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-September-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirjonasharlev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 09:42
Nogen som har overvejet at bestillle fra amazon.de?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 10:46
Jeg har bestilt min ved amazon UK..
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Fair nok. Men det hjælper så ikke mig. Sony center i Hillerød lukkede i foråret.
have du ikke forudbestil 2 stk for lang tid siden ? ellers hør blockbuster  jeg bestellte min i juli godt nok men der var kun 1 ud over mig så kan være du er heldi i en der
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 11:18
har bestilt i dag hos webhallen.. De siger at til oktober ved de nærmere omkring leveret da skulle Sony melde noget ud.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

have du ikke forudbestil 2 stk for lang tid siden ? ellers hør blockbuster  jeg bestellte min i juli godt nok men der var kun 1 ud over mig så kan være du er heldi i en der
Jo, bestilte i første omgang hos Coolshop, men så fik vi jo at vide, at da ikke ville få fra Nordisk Film, så droppede den der. Så jeg bestilte hos Gamestop her i byen, men for sent, så jeg kan først få den i december. Så sidste chance for mig, bliver Bilka på udgivelsen. Eller må jeg vente de par uger, til anden sending kommer hos Gamestop.

PS. Jeg ved godt, at Coolshop lover, at de kan levere alligevel, men det fandt de først ud af senere. Og egentlig vil jeg helst slippe for parallelimport.

Ang. to stk, så var det en af hver, fordi jeg på daværende tidspunkt ikke havde besluttet mig. Det har jeg nu, og valget er så PS4.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

have du ikke forudbestil 2 stk for lang tid siden ? ellers hør blockbuster  jeg bestellte min i juli godt nok men der var kun 1 ud over mig så kan være du er heldi i en der
Jo, bestilte i første omgang hos Coolshop, men så fik vi jo at vide, at da ikke ville få fra Nordisk Film, så droppede den der. Så jeg bestilte hos Gamestop her i byen, men for sent, så jeg kan først få den i december. Så sidste chance for mig, bliver Bilka på udgivelsen. Eller må jeg vente de par uger, til anden sending kommer hos Gamestop.

PS. Jeg ved godt, at Coolshop lover, at de kan levere alligevel, men det fandt de først ud af senere. Og egentlig vil jeg helst slippe for parallelimport.

Ang. to stk, så var det en af hver, fordi jeg på daværende tidspunkt ikke havde besluttet mig. Det har jeg nu, og valget er så PS4.
nå sådan så kan der også nå af komme lidt flere spil Smile syns det haler lidt på udgivelsen til den
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 20:20
Jeg har som sagt, forudbestilt Watch Dogs. Regner med, at den kan underholde mig hele julen.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 07:25
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

have du ikke forudbestil 2 stk for lang tid siden ? ellers hør blockbuster  jeg bestellte min i juli godt nok men der var kun 1 ud over mig så kan være du er heldi i en der
Jo, bestilte i første omgang hos Coolshop, men så fik vi jo at vide, at da ikke ville få fra Nordisk Film, så droppede den der. Så jeg bestilte hos Gamestop her i byen, men for sent, så jeg kan først få den i december. Så sidste chance for mig, bliver Bilka på udgivelsen. Eller må jeg vente de par uger, til anden sending kommer hos Gamestop.

PS. Jeg ved godt, at Coolshop lover, at de kan levere alligevel, men det fandt de først ud af senere. Og egentlig vil jeg helst slippe for parallelimport.


Jeg forstår ikke helt "angsten" for parallelimport når vi taler PS4.... hvis noget går i stykker er det jo Coolshop du har et mellemværende med, så hvem de køber af er vel dig ligemeget?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 13:23
Det er ikke der min angst ligger. Det er mere hvis Sony lukker for noget på dem, fordi Nordisk Film bliver sur over mistet salg. Nu har Sony ganske vist ikke ry for at banne konsoller i samme grad som MS, men man ved aldrig.
Og nu var det heller ikke parallelimport, som var min største grund til at droppe Coolshop. Det var pga. uvisheden om, om de kunne få dem hjem til den 29/11.


Redigeret af Nagash - 25-September-2013 kl. 13:25
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Det er ikke der min angst ligger. Det er mere hvis Sony lukker for noget på dem, fordi Nordisk Film bliver sur over mistet salg. Nu har Sony ganske vist ikke ry for at banne konsoller i samme grad som MS, men man ved aldrig.
Og nu var det heller ikke parallelimport, som var min største grund til at droppe Coolshop. Det var pga. uvisheden om, om de kunne få dem hjem til den 29/11.

Men som jeg har undersøgt er der vel ingen forhandler der kan garantere levering d. 29/11 ?
Har selv bestilt hos webhallen, de regner med at kunne melde noget ud omkring levering engang i oktober.
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:


Men som jeg har undersøgt er der vel ingen forhandler der kan garantere levering d. 29/11 ?
Har selv bestilt hos webhallen, de regner med at kunne melde noget ud omkring levering engang i oktober.


Jo, der er garanteret levering til Nordisk Film som er distributør og dermed: Gamestop, Fona og Bilka.

Oprindeligt skrevet af billig-ps4 billig-ps4 skrev:

Der er desværre sket det at rigtig mange danske forhandlere i dag har lukket for forudbestillinger af PS4. Det skyldes at det er usikkert om disse forhandler vil få leveret konsoller fra Nordisk Film. Nordisk Film står nemlig for distribution af Playstation 4 i Danmark, og de har indtil videre valgt kun at levere Playstation 4 til tre danske forhandlere.

Forudbestilling er sat på standby
Langt de fleste online forhandlere
har her til morgen valgt at sætte forudbestilling på standby. Der er tale om bl.a. Billigespil.dk samt Coolshop, som bare er to af mange danske forhandlere, der har valgt at stoppe for forudbestillinger i øjeblikket. Dette skyldes at Nordisk Film har besluttet kun at forhandle Playstation 4 til tre forhandlere i øjeblikket, som er Fona, Bilka og Gamestop.

Arbejder på en løsning
Jeg har været i kontakt med Coolshop.dk, som er en af de forhandlere, der har lukket for forudbestilling i øjeblikket. Da jeg spurgte om der var andre muligheder for at få Playstation 4 på lager end fra Nordisk Film, så fik jeg følgende svar: “Ja, vi håber på at finde alternative leveringsmuligheder”. Der er altså ikke andet at gøre end at krydse fingre for, at de vil finde en alternativ løsning, således at det igen vil blive muligt at forudbestille ps4 hos de online forhandlere. Der er allerede rigtig mange danskere, der har forudbestilt ps4 hos en dansk forhandler. “Vi håber selvfølgelig at kunne finde konsoller til alle dem der har forudbestilt” – Coolshop.dk.

http://billig-ps4.dk

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu