|
PS4 udsolgt i Danmark |
Besvar | Side <1 6970717273 74> |
Forfatter | |||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Til gengæld kan man så ikke benytte Collect@Store de steder, hvor den skulle være på lager. Ja, underligt. |
|||
Smed89
Super bruger Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ifølge Elgigantens kundeservice skulle den være på lager i deres butikker....
|
|||
|
|||
Smed89
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så fik jeg fat på min! Elgiganten havde 1 tilbage, som jeg nuppede til 3999kr. Herligt
|
|||
|
|||
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fedt Det var heldigt
|
|||
Mortenhans89
Ny bruger Oprettet: 01-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Var forbi Elgiganten Kolding i dag, og de havde 10 tilbage på lager omkring kl. 18, til 3999 kr.
|
|||
Gunraf
Super bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
3999 er da også alt for dyrt :-P
|
|||
Jannik K.
Bruger Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så har Amazon.co.uk igen Killzone og Knack bundles samt basis-pakker på lager.
Købte selv der og det gik som smurt.
|
|||
Smed89
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg fik endelig sat min til i dag, og det hele spiller perfekt. Dog er det først nu gået op for mig, at man skal være Plus abb. for at kunne spille multiplayer.. Jeez.. Nå, men så må jeg jo købe det.
Kan man evt. finde et billigere sted end Store at købe sådan en kode? Hvor køber i jeres henne?
|
|||
|
|||
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har da så mange andre fordele PS+. Jeg spiller ikke multiplayer, men benytter det kun pga de spil som man får igennem det.
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har godt nok ikke været nogen hemmelighed, at det, for de fleste spil, kræver PS+ for at spille online.
Jeg købte et års PS+ hos CDON, og med en rabatkupon af en art fik jeg vist abonnementet til lige under 27,- om måneden. |
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|||
Sploink
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det har da været åbentlyst siden lancering med online delen
|
|||
Smed89
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ikke fulgt særlig meget med på features og sådan. Men i misforstår - jeg brokker mig ikke over det, og betvivler ikke produktets kvalitet (plus), men ønsker blot at høre, om det muligvis var et billigere sted at købe end PS-store. Det er ikke unormalt at jeg køber spil andre steder end PS-store - har faktisk aldrig købt et spil dér pga den generelt høje pris.
|
|||
|
|||
Besvar | Side <1 6970717273 74> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |