|
PS4 udsolgt i Danmark |
Besvar | Side <1 71727374> |
Forfatter | |
Masterbrew
Bruger Oprettet: 19-September-2009 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kører PS4 pga. de ekslusive titler og bedre grafik i krydsplatformstitlerne.
Jeg var udelukkende på Xbox sidste generation, og var jealous på nogle af Sonys ekslusive som God of War, The Last Of Us osv. Det gør også en forskel for mig at et spil som Assassins Creed 4 kører i 720p på Xbox1, og 1080p på PS4.
|
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
|
kameraet er netop grunden til jeg tænker på at sælge min PS4 og hoppe på Xbox og Kinetic. Børnenes julegave Just Dance og kamera ligger bare gemt væk i skuffen. Totalt ubrugeligt. |
|
wicca
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige bestilt en PS4 bundlet med Knack, et ekstra joypad samt Fifa 14 til samlet 4700 kroner på Amazon.co.uk. Besparelsen i forhold til danske priser er ca. 1000 kr. Det er allerede afsendt og på vej.
Gæt lige hvem der glæder sig som et lille barn |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du trykker videre på din søgning, så ser du også, at Fona ikke har den på lager, men kun kan forudbestilles. Resten har dem hjemme, men skriver tydeligt på deres side, at det er parallelimport.
|
|
Wuffer
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så ankom den (2 controllere, kamera og Killzone) fra Amazon og det er sgu en lækker maskine. Helt vild med de nye controllere og jeg foretrækker dem frem for min Xbox 360 controller. Jeg er uenig i at kameraet ubrugeligt. Synes billede og funktion fungere rigtig godt (dog ikke samme kvalitet som Kinect 2.0). Håber på at kameraet fremadrettet vil blive implementeret innovativt. Jeg ville på nuværende tidspunkt ikke købe kameraet separat, men købte det hele for 506 euro så er rigtig godt tilfreds.
Redigeret af Wuffer - 08-Februar-2014 kl. 09:15 |
|
Wuffer
Funktioner
Tak(0)
|
Hov glemte lige at nævne, at hvis den står frit siger den ikke særlig meget, men på en hylde i et åbent møbel med bageplade bliver min maskine varm og så er den bestemt ikke lydløs...
|
|
frugtkompot
Guld medlem Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spørgsmål,
Er der nogle problemer i at købe en PS4 via Amazon i England? Det er både billigere og ventetiden er kortere, så jeg er bestemt fristet.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
nope, bare husk et dansk kabel til strøm.
|
|
frugtkompot
Guld medlem Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men det er så vidt jeg kan se bare et standardkabel ligesom PS3 Slim bruger, eller er der noget, som jeg har overset?
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt det samme.
|
|
Wuffer
Funktioner
Tak(0)
|
Købte min PS3 via Amazon.co.uk. Super service og god pris. Har netop modtaget min PS4 bundle fra Amazon.de (PS4, 2 controllere, kamera, Killzone og fragt til 506 euro).
Køber ofte ting fra Amazon og jeg har kun mødt god og venlig service (hurtig RMA med gratis retur fragt) og fornuftige priser, |
|
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når i køber den pakke fra amazon.de med 2 controllere osv. så er det ikke direkte fra amazon man handler, jeg kan kun finde den fra andre leverandører, har i evt. et link til hvor man kan købe den direkte fra amazon af ?
|
|
Besvar | Side <1 71727374> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |