recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 udsolgt i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 udsolgt i Danmark

 Besvar Besvar Side  <1 71727374>
Forfatter
Besked
Masterbrew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-September-2009
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Masterbrew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 10:25
Jeg kører PS4 pga. de ekslusive titler og bedre grafik i krydsplatformstitlerne.

Jeg var udelukkende på Xbox sidste generation, og var jealous på nogle af Sonys ekslusive som God of War, The Last Of Us osv.
Det gør også en forskel for mig at et spil som Assassins Creed 4 kører i 720p på Xbox1, og 1080p på PS4.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Jeg er stadig i tvivl om det skal være en PS4 eller en Xbox one.

Jeg synes de står lig med hinanden på mange punkter, mens kamera funktionen slår PS4 med flere længder. Derfor overvejer jeg kraftigt X-one i stedet for PS4 ...

Med den tanke, ville i vælge om - hvis i kunne få en Xbox one i stedet for?

kameraet er netop grunden til jeg tænker på at sælge min PS4 og hoppe på Xbox og Kinetic.

Børnenes julegave Just Dance og kamera ligger bare gemt væk i skuffen. Totalt ubrugeligt.

Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wicca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 11:02
Jeg har lige bestilt en PS4 bundlet med Knack, et ekstra joypad samt Fifa 14 til samlet 4700 kroner på Amazon.co.uk. Besparelsen i forhold til danske priser er ca. 1000 kr. Det er allerede afsendt og på vej.
Gæt lige hvem der glæder sig som et lille barn
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Der er godt nok mange som skriver "på lager":

http://www.pricerunner.dk/pl/52-2895706/Spillekonsoller/Microsoft-Xbox-One-Sammenlign-Priser?q=xbox+one&ref=redirect&search=xbox+one&sort=4

Fona, Coolshop, Proshop o.s.v

Der er flere af dem hvor der ikke står forudbestil.

Beklager at ninja denne tråd til diskussion af Xbox One! Det var nu ikke meningen ...

Hvis du trykker videre på din søgning, så ser du også, at Fona ikke har den på lager, men kun kan forudbestilles. Resten har dem hjemme, men skriver tydeligt på deres side, at det er parallelimport.
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wuffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 09:10
Så ankom den (2 controllere, kamera og Killzone) fra Amazon og det er sgu en lækker maskine. Helt vild med de nye controllere og jeg foretrækker dem frem for min Xbox 360 controller. Jeg er uenig i at kameraet ubrugeligt. Synes billede og funktion fungere rigtig godt (dog ikke samme kvalitet som Kinect 2.0). Håber på at kameraet fremadrettet vil blive implementeret innovativt. Jeg ville på nuværende tidspunkt ikke købe kameraet separat, men købte det hele for 506 euro så er rigtig godt tilfreds.

Redigeret af Wuffer - 08-Februar-2014 kl. 09:15
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wuffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 09:12
Hov glemte lige at nævne, at hvis den står frit siger den ikke særlig meget, men på en hylde i et åbent møbel med bageplade bliver min maskine varm og så er den bestemt ikke lydløs...
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 11:11
Spørgsmål,

Er der nogle problemer i at købe en PS4 via Amazon i England? Det er både billigere og ventetiden er kortere, så jeg er bestemt fristet.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 11:17
nope, bare husk et dansk kabel til strøm. 
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 11:39
Men det er så vidt jeg kan se bare et standardkabel ligesom PS3 Slim bruger, eller er der noget, som jeg har overset?
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 12:32
Helt det samme.
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wuffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 19:39
Købte min PS3 via Amazon.co.uk. Super service og god pris. Har netop modtaget min PS4 bundle fra Amazon.de (PS4, 2 controllere, kamera, Killzone og fragt til 506 euro).

Køber ofte ting fra Amazon og jeg har kun mødt god og venlig service (hurtig RMA med gratis retur fragt) og fornuftige priser,
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Wuffer Wuffer skrev:

Købte min PS3 via Amazon.co.uk. Super service og god pris. Har netop modtaget min PS4 bundle fra Amazon.de (PS4, 2 controllere, kamera, Killzone og fragt til 506 euro).

Køber ofte ting fra Amazon og jeg har kun mødt god og venlig service (hurtig RMA med gratis retur fragt) og fornuftige priser,

Når i køber den pakke fra amazon.de med 2 controllere osv. så er det ikke direkte fra amazon man handler, jeg kan kun finde den fra andre leverandører, har i evt. et link til hvor man kan købe den direkte fra amazon af ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 71727374>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu