|
PS4 vs PS4 pro når man kun gør i 1080p? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Stod selv med de samme overvejelser omkring juletid... Det endte med en PRO, som jeg fandt på tilbud til 2699,-
Tror det kommer lidt an på din tilgang til det. Kigger du benhårdt på hvad du får ekstra pr. kr. ved køb af en Pro, ved jeg ikke om der er fuld valuta for hver eneste krone, medmindre man fokuserer på nogle mindre forbedringer, som man måske i virkeligheden ikke bemærker til "hverdag"... Omvendt endte jeg med at smide lidt ekstra mønt for en Pro! Både i forventningen om at der måske kommer nogle ekstra fordele hen ad vejen, men måske primært da jeg vidste at jeg ville ærgre mig, hvis jeg senere gik "glip af noget" for at spare en 6-800kr (også fordi jeg ikke skifter maskineri så tit, så ville næppe opgradere til Pro senere, hvis der allerede var en PS4 i huset)... Men det er jo en smagssag og medmindre man er meget entusiastisk omkring det, bliver man sikkert tilfreds uanset hvad man vælger.... |
||
![]() |
||
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
|
Hej alle,
og takker for svar! Da jeg igennem mange år på PC har været fuldt tilfreds med 1080p eller lavere opløsning på mit GTx 750ti og siden GTX960.....og derfor oftest har spillet ved 30fps-45fps, ja, så tror jeg måske ikke jeg som sådanne bemærker om frames er lige det ene eller det andet, samt om grafikken er mere eller mindre flot! Som det er nu, er det enten et godt tilbud på 500gb slim (dvs. 1500kr) eller evt. et ligeså godt tilbud på Pro (dvs. vil en 2395kr) og så tror jeg at jeg nupper det ene eller andet! Synes måske det også skal tages med at forskellen er jo altså 2, msåke 3 gode spil, og heller spille end drømme om bedre hardware, for det sidste stopper aldrig :-) KBN Ps...hygger jeg med søn med 2 stk Xbox360 og gennemspiller Halo3 igen :-)
|
||
http://iblopper.bubble-logger.com
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Hovsa, så blev dette spørgsmål også releveant for os.
Vi har her i huset besluttet, at årets fælles-julegave skal være en ny konsol, og da vi går og venter på The Last Of Us II så ved vi allerede, at det skal være en Sony PS4. Derudover vil vi spille ting som Assasin's Creed og Codemasters F1 2016 og frem. Vi er seriøst ikke de store spilnørder, og maskinen vil blive brugt udelukkende på en 1080p projektor, der er ingen planer om 4K projektor foreløbigt. Hånden på hjertet - vil vi gå glip af noget ved at evt. gå efter et super Black Friday-tilbud på en PS4 Slim? |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
|
Køb en Pro.
Redigeret af Naiera - 16-Oktober-2017 kl. 23:14 |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Det svar kan jeg bruge til lige så meget, som havde du svaret "køb en sort". Redigeret af jacobe - 16-Oktober-2017 kl. 23:25 |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4742 |
|
Hej. Xbox One X kan allerede nu forudbestilles til levering den 7. november 2017. Hvor længe tror du det varer før Sony kommer med PS5, 3 måneder eller 5 måneder? Dit gæt er lige så godt som mit. Men hvis i køber en PS4, så regn med at modelleren på vej ud og hurtigt bliver afløst af PS5. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 16-Oktober-2017 kl. 23:46 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
|
Der kommer sgu ikke nogen PS5 indenfor et par år.
|
||
![]() |
||
|
Hvis du læste hele tråden burde du have rigeligt med information ![]() |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
|
Som du vil kunne læse giver det ingen mening at “begrænse” sig til ps4 slim.
Selvom der kun spilles på 1080p, som kom der en opdatering tidligere på året (mener jeg det var), hvor man kan vælge at booste 1080p gaming. Dvs, har man ikke et tv til at udnytte kræfterne i en Pro, kan disse kræfter bruges på eks bedre framerates ved 1080p gaming. Til den lille merpris er det simpelthen dumt at gå uden om. Selvom Xbox kommer med ny maskine, tror jeg bestemt heller ikke det betyder vi til næste år ser ps5. Redigeret af Bromberg5 - 17-Oktober-2017 kl. 10:19 |
||
![]() |
||
henriksen78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 120 |
|
jeg har samme tanker og hælder til en ps4 slim, da den sikkert kommer til 1500 her til jul det gør jeg da jeg tænker at ps5 vil komme inden for 1-3 år ps4 pro blev lavet da MS annoncerede deres scorpio. ps4 pro er et kun et halvhjertet forsøg på at tilfredsstille 4k markedet på nuværende tidspunkt den er for dyr i forhold til hvad den kan give https://www.extremetech.com/gaming/235274-how-sonys-playstation-4-pro-does-4k-without-delivering-4k
|
||
![]() |
||
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
|
Hvor meget larmer en Pro? Har den oprindelige PS4, som suser og larmer som en hårtørrer. Det er virkelig irriterende at have den baggrundsstøj meget af tiden.
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4742 |
|
Hej. Jeg vil lige starte med at lave to gange linkservice, da jeg ikke kan klikke på nogle af de to links: Men tror i virkelig at Sony ikke vil deltage i konkurrencen med Xbox One X. Hvilken konsol tror i så at udviklerne vil lave nye spil til? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 17-Oktober-2017 kl. 12:18 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |