|
PS4 vs Xbox One - fornuftig sammenligning af Boog |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2013 kl. 14:11 |
Boogie2988 er mest kendt for hans karakter - Francis, der skal forestille en mildt overvægtig, fedtet, nørd, der rager over alt ang. spil.
Når han ikke spiller sin karakter, Francis, så er han faktisk meget fornuftig at høre på. Han er, ligesom os andre, en gamer og ser derfor på tingene på samme måde som os andre. Han har, i anledningen af de nye konsollers udgivelse, derfor lavet en sammenligning, som jeg helt klart synes er værd at se: Desuden har han også haft besøg af Major Nelson, hvor han får lov til selv at prøve konsollen (XB1) af og give hans indtryk af den: Anyway, jeg synes at det giver et fornuftigt hurtigt overblik. Det er selvfølgelig op til en selv hvad man i sidste ende vælger, og det er jo det der er vigtigst. :) |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han er vist ikke bare overvægtig. Han er sgu da en hval :)
Men udover det, så er det nu en fin gennemgang af de to. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Det var nu mest også ment ironisk, men ja. Jeg synes han er meget fair og ikke den typiske "lololol Kinect-box 4 nubz" eller noget i den retning. :)
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Francis var jo også en kæmpe Xbot, på mere end én måde
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |