recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4?

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Rastapopoulos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rastapopoulos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4?
    Sendt: 14-Januar-2012 kl. 12:33
Hey alle

Jeg er i den heldige situation at jeg har fået en ps3 320 GB i fødselsdagsgave (Min første ps). Jeg er nu i tvivl om jeg skal beholde den eller om jeg skal vente til PS4 kommer. Mener at have læst at den kommer til sommer, men det kan selvfølgelig bare være rygter.

Derfor er mit spørgsmål om der er nogen herinde der har en ide om hvornår PS4 kommer på gaden?


<Panasonic P42G30><MKsound M7, MKsound M-4t, MKsound KX-10>< Yamaha RX-v657><Iphone4><Ipad><PS3 320GB>
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Rastapopoulos Rastapopoulos skrev:

Hey alle

Jeg er i den heldige situation at jeg har fået en ps3 320 GB i fødselsdagsgave (Min første ps). Jeg er nu i tvivl om jeg skal beholde den eller om jeg skal vente til PS4 kommer. Mener at have læst at den kommer til sommer, men det kan selvfølgelig bare være rygter.

Derfor er mit spørgsmål om der er nogen herinde der har en ide om hvornår PS4 kommer på gaden?




Hvis Sony havde meldt en ankomst af en PS4, ville du ikke være i tvivl, alt og alle ville skrive om det, så til sommer tror jeg slet ikke du skal regne med, og rent faktisk slet ikke i år.

Behold du bare din PS3, den skal nok blive godt brugt inden en PS4 ser dagens lys.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 13:19
Jeg er enig med mufcdk, tror på ingen måde du skal regne med en PS4 i år.. hvor har du dine oplysninger fra? Det seneste jeg har hørt er at PS4 ikke engang vil være på E3 i år, selv om der kort tidligere har været rygter om det

Personligt tror jeg tidligst vi kan forvente den midt-sent 2013, og realistisk nok først en gang i 2014 Shocked 
Til top
Rastapopoulos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rastapopoulos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 13:28
Tak for det hurtige svar.
Jeg har været inde på denne side http://www.ps4playstation4.com/ps4-release-date-countdown-begins hvor de skriver omkring deres egen forventninger og har startet deres egen nedtælling. De skriver bl.a. at pga. Wii og 360'erne kunne det tænkes at Sony måske ville rykke datoen frem så de igen bliver nr. 1 i konsol verdene.

<Panasonic P42G30><MKsound M7, MKsound M-4t, MKsound KX-10>< Yamaha RX-v657><Iphone4><Ipad><PS3 320GB>
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 14:55
Det bliver ikke i år. Mit personlige gæt er at ms og Sony kommer med deres sådan cirkus et år efter wii-u. Så behold du bare din konsol, der er jo masser af fede spil og det skader jo ikke at vente med at købe en ps4 til der rent faktisk er ordentlige spil til den:-)
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 16:54
Jeg tror det er pga. den cyklus som der normalt er på at lancere en ny konsol af Sony..

PS1 ~1995
PS2 ~2000
PS3 ~ 2006

Det kunne tyde på at der måske ville komme en ny sent på året, men helt ærligt.. Det sker ikke. Sony vil jo prøve at hype PS4 så snart der er udsigter til en ny.. de skal trods alt forhindre folk køber en Wii eller en Xbox istedet - altså, kæmpe om de købere som kun køber én konsol.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 17:19
Tro mig, hvis PS4 bliver lanceret om 6-7mdr, så ville du have hørt det for lang tid siden - endda set billeder (officielle og ikke-officielle). 

Jeg tror ikke vi ser en PS4 før langt inde i 2013. Behold du bare din PS3.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 09:58

Ja, jeg vil også satse 1000kr på, at den ikke kommer i år...

 @Steffen

Der skal nok være en fed titel til at lancere den med. GT6 eller GTA6 eller noget andet smart. Hvis de altså er smarte Sony.

Jeg købte 3'eren den første dag...5000 kr! sådan ca. Men det var sjovt fra day one!


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 14:02
GT6 til udgivelse er vidst en joke:-D pointen var nu også mere, at det ikke er nødvendigt at fare ud og købe en ps4 på udgivelsesdatoen. Han ville jo sagtens kunne få masser af glæde af sin ps3 selv et år efter udgivelsen af ps4'eren.
Til top
Rastapopoulos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rastapopoulos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 18:47
Bukker og takker for jeres hjælp.
Jeg er nu blevet den lykkelige ejer af en PS3 320 GB og det er en fejl at jeg ikke har fået anskaffet mig sådan en svend før nu. Det er godt nok en tidsrøver. Er positiv overrasket over både lyd og billed.

Så er spørgsmålet bare: Hvilket bilspil mener I jeg skal ud og investere i? Gerne så realistisk så muligt og ikke F1.
<Panasonic P42G30><MKsound M7, MKsound M-4t, MKsound KX-10>< Yamaha RX-v657><Iphone4><Ipad><PS3 320GB>
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér act_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 19:00
GT5
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af act_dk act_dk skrev:

GT5


+1

Husk rat, Logitech G25 eller G27, de er sådan cirka til at betale.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu