|
PS4? |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |||
Jonesdk90
Bruger Oprettet: 08-Januar-2012 Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fifa 12 (hvis man er til fodbold)
Uncharted - Nok meget tæt på at være den bedste spil-serie til Ps3 Assassins Creed - Hele serie er rigtig spændende
|
|||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Uncharted serien
God Of War Collection.Sly Collection. Mass Effect 2. Fallout 3 Game Of The Year. Dead Space Serien. Ratchet & Clank GT 5 Wipeout HD + Fury. Dead Nation. Batman Infamous serien Heavy Rain Er noget af det bedste der findes i denne generation IMO selvfølgelig
|
|||
Czuba
Bruger Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Eller BF3...
|
|||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Heavy Rain er et solidt spil, men der er ikke ret meget replay-value over det. Har du gennemført spillet og udregnet plottet, er der ikke meget at komme efter. Spillet er dog nede i et lavt prisleje.
|
|||
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lol spurgte manden ikke kun om hvilket bilspil i kunne anbefale?
|
|||
MF-DK
Ny bruger Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo bestemt, dog budskabet er nok, at PS3 er meget mere end bilspil, sådan som jeg tænker det. Jeg tænker også lige nu om PS4 kunne være under opsejling, men efter CES 12 gav os meget lidt positivt nyt, tror jeg mere på at vi først ser eller høre noget før tidligst om....lang tid. 2012 bliver det ikke, men jeg har stadig ingen PS3!! (også en fejl) Er udsalget godt i næste uge, så har jeg og så skal jeg have GT5. Elsker også realistisk bilspil. |
|||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vær opmærksom på at det skal opdateres ind i helvedet første gang du skal starte det. Der er rettet / Tilføjet så mange ting siden det blev udgivet.!
|
|||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu kom havde jeg rigtig gjort mig umage med en omfattende liste der involverede links, også kom jeg til at slette lortet.. Du får altså bare den rå udgave så: http://www.gamespot.com/games.html?platform=1028&category=Racing&type=games&mode=top&sort=views&sortdir=asc# Af de mest "realistiske" bilspil, kan vel nævnes GT5, NFS: Shift 1/2, GRID, DiRT 3 også er der vidst også et Ferrari spil. |
|||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
.. Eller man kunne købe XL udgaven når den udkommer og få det hele i én. *EDIT* hvad fanden er nu det, har du 2 x SPL-800?! Jeg har *kun* én SPL-1200 Ultra, så man bliver jo heldigvis kun næsten misundelig Redigeret af SteffenD89 - 16-Januar-2012 kl. 10:52 |
|||
Kenzo85
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vidste ikke lige hvornår den XL udgave udkom, derfor ville jeg lige advare. OFF Topic: Ja da, SPL800i havde jeg siden 2010 og skiftede til Ultra her i sommers Jeg ville dog helst havde haft 2 stk 1200Ultra, men havde ikke plads ved alteret.
Redigeret af Kenzo85 - 16-Januar-2012 kl. 11:10 |
|||
Krjstoff
Guld medlem Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En talsmand fra Sony udtalte i forbindelse med CES, hvor der var rygter om at både MS og Sony ville præsentere deres next gen konsol på årets E3-messe, at de ikke vil offentliggøre PS4 på E3 2012 og at de står ved deres oprindelige forventning om at PS3'en har en levetid på ca. 10 år.
http://www.vg247.com/2012/01/11/sony-officially-debunks-ps4-e3-rumours/ http://www.eurogamer.dk/articles/2012-01-11-kaz-hirai-afskriver-ps4-til-e3-2012 Redigeret af Krjstoff - 16-Januar-2012 kl. 11:17 |
|||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|||
Kenzo85
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hehe ja det er levetiden på den, men overgangsperioden "plejer" at være på et par år, måske flere. Vi har jo stadig ps2 på markedet.
|
|||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |