recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4?

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

En talsmand fra Sony udtalte i forbindelse med CES, hvor der var rygter om at både MS og Sony ville præsentere deres next gen konsol på årets E3-messe, at de ikke vil offentliggøre PS4 på E3 2012 og at de står ved deres oprindelige forventning om at PS3'en har en levetid på ca. 10 år.

http://www.vg247.com/2012/01/11/sony-officially-debunks-ps4-e3-rumours/
http://www.eurogamer.dk/articles/2012-01-11-kaz-hirai-afskriver-ps4-til-e3-2012
Hehe ja det er levetiden på den, men overgangsperioden "plejer" at være på et par år, måske flere. Vi har jo stadig ps2 på markedet.


Præcis, ordvalget er ikke tilfældigt. Talsmanden røber intet omkring en kommende PS4 (af hensyn til Nintendo og Microsoft) og samtidig skræmmer han ikke folk væk fra at købe en PS3, som trådstarter var ved at gøre.
Det betyder dog slet ikke, at en PS4 ikke evt. kunne komme næste år, og især hvis der som visse rygter siger, at Microsoft er ganske langt fremme med en ny XBOX. Det sidste Sony vil, er at der igen skal gå næsten et år fra en ny XBOX til en ny Playstation.


Redigeret af mufcdk1974 - 16-Januar-2012 kl. 15:54
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2010
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xozzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 18:18
Arbejder selv i elektronik branchen. Og vores forventninger er pt at den udkommer i USA i oktober, og i starten af november rammer den hylderne i Danmark. Men igen det er kun gæt ud fra forskellige ting. Hvad vi bruger for analysere frem til dette tidspunkt tager for lang tid. 
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 20:09
Jeg tror ikke på at vi ser en PS4 de næste 12-18 måneder, men det er jo kun min holdning Smile
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 01:20
Oprindeligt skrevet af xozzi xozzi skrev:

Arbejder selv i elektronik branchen. Og vores forventninger er pt at den udkommer i USA i oktober, og i starten af november rammer den hylderne i Danmark. Men igen det er kun gæt ud fra forskellige ting. Hvad vi bruger for analysere frem til dette tidspunkt tager for lang tid. 

Det må være en røver...

Der kommer nok en ny Xbox før der kommer en ny PS3.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 02:58
Oprindeligt skrevet af xozzi xozzi skrev:

Arbejder selv i elektronik branchen. Og vores forventninger er pt at den udkommer i USA i oktober, og i starten af november rammer den hylderne i Danmark. Men igen det er kun gæt ud fra forskellige ting. Hvad vi bruger for analysere frem til dette tidspunkt tager for lang tid. 


Nintendo Wii-U bliv offentliggjort sidste år til E3 og kommer ikke før slutningen af i år, så vidt jeg husker, så jeg nægter at tro på at Sony lige sniger en PS4 på hylderne uden at der er nogen der ved af det, eller at de for den sags skyld offentliggøre den til E3 i år så den er på hylderne til efteråret.


Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 08:17
Jeg håber de videreudvikler den nuværende platform "Cell" i stedet for at skifte arkitektur til f.eks. x86 cpu'r.
Så vil der være en større chance for, at udviklerne kan få noget ud af ydelsen med det samme.
Så en artikel om at deres ambitioner var ret høje, de ville f.eks. gerne op i 8K opløsning med 300 FPS.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 09:09
300 FPS alligevel... mon ikke det er 30?Wink

Men det er klart at den næste PS3 vil tilbyde højere opløsning.. først og fremmest vil den sansynligvis være i stand til at afvikle 4k opløsning med mulighed for at SW opdatere den til endnu højere ydelse.

Jeg tror vi kommer til at vente på at 4k (nativ) projektorer og TV bliver lanceret før Sony tager næste skridt.. 
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

300 FPS alligevel... mon ikke det er 30?Wink

Men det er klart at den næste PS3 vil tilbyde højere opløsning.. først og fremmest vil den sansynligvis være i stand til at afvikle 4k opløsning med mulighed for at SW opdatere den til endnu højere ydelse.

Jeg tror vi kommer til at vente på at 4k (nativ) projektorer og TV bliver lanceret før Sony tager næste skridt.. 
Jeg skriver blot det som står der. 30 FPS ville være det samme, som det minimum har været påkrævet de sidste mange år. Men alt over 60 FPS og det begynder at være lige meget. 
Man kan jo også lige lave en recap, af hvad Sony plejer at gøre, nemlig introducerer et nyt optisk medie.
PSOne ~ CDROM
PS2 ~ DVD
PS3 ~ BD
PS4 ~ HVD ? 


Redigeret af Kenzo85 - 17-Januar-2012 kl. 09:16
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 09:25
blu-ray er først ved at slå i gennem nu
så jeg tror ikke der kommer et nyt optisk medie
samt det bliver mere og mere almindeligt at leje film over nettet 
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

300 FPS alligevel... mon ikke det er 30?Wink

Men det er klart at den næste PS3 vil tilbyde højere opløsning.. først og fremmest vil den sansynligvis være i stand til at afvikle 4k opløsning med mulighed for at SW opdatere den til endnu højere ydelse.

Jeg tror vi kommer til at vente på at 4k (nativ) projektorer og TV bliver lanceret før Sony tager næste skridt.. 
Jeg skriver blot det som står der. 30 FPS ville være det samme, som det minimum har været påkrævet de sidste mange år. Men alt over 60 FPS og det begynder at være lige meget. 
Man kan jo også lige lave en recap, af hvad Sony plejer at gøre, nemlig introducerer et nyt optisk medie.
PSOne ~ CDROM
PS2 ~ DVD
PS3 ~ BD
PS4 ~ HVD ? 

Jamen den artikkel er ikke meget værd. Den er bare en gang sluder for en sladder uden kildekritik. 

Jeg tror ikke næste generation af konsoller vil  blive distribueret med et fysisk medie.. Jeg tror at med al den fokus der er på cloudcomputing og Sony's oprettelse af PSN-store, at man køber sine spil elektronisk og får adgang til dem over nettet. 
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:


Jamen den artikkel er ikke meget værd. Den er bare en gang sluder for en sladder uden kildekritik. 

Jeg tror ikke næste generation af konsoller vil  blive distribueret med et fysisk medie.. Jeg tror at med al den fokus der er på cloudcomputing og Sony's oprettelse af PSN-store, at man køber sine spil elektronisk og får adgang til dem over nettet. 
Jeg tror ikke at hele markedet er klar til Cloud og digital download i de størrelser, som spil bliver udgivet på. Jeg tror at vi får endnu en generation med medier derefter kan vi snakke om det. Folk vil stadig gerne have det i hånden. plus eller nærmere negativt vil der være mangel på konkurrence hvis alt kun kunne købes via PSN.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 10:58
Tænk på de lander der ikke har den fornødne infrastruktur til at alt foregår online - der vil Sony nok ikke kunne sælge mange konsoller, hvis de ikke leveres med en form for optisk medie.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu