|
PS4? |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
Lars N. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2012 Sted: København S Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Puha... tror min PS3 er stået af, så kunne være fedt hvis der var en Playstation 4 på vej, men der går nok et stykke tid :(
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
http://kotaku.com/5886251/sonys-us-chief-says-a-ps4-reveal-would-be-a-distraction-in-2012
Jack Tretton, the boss of Sony Computer Entertainment America, told IGN that we can rule out any PS4 reveal in 2012.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Man kan jo også bare stole på hvad bavianen siger: Sendt: 15-Januar-2012 kl. 09:58 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Eller man kan stole på hvad både Steffen, mufcdk, Ukke og jeg sagde dagen før dit indlæg?
![]() |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Ja, men jeg satsede penge på det! Det må tælle!
![]() |
|
BORING! |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
I skal i branchen vist justere jeres analyser ![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Hold da fast. Hvis man tror at PS4 kommer i år, så bliver man skuffet. Som nævnt ovenover bliver den ikke engang afsløret i år, og dét ville da også have overrasket mig noget så gevaldigt, hvis den blev det.
Men ude i den danske detailhandel har de tilsyneladende mange sjove idéer. Jeg hørte engang i en 2004-stykker fra en der arbejdede i BR Legetøj, at de forventede en HÅNDHOLDT konsol fra SEGA inden længe... |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
![]() |
|
MF-DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Det fede ved det, er jo at det ikke udelukker at Sony viser den frem til E3 i og med den jo ikke følger det traditionelle PS# navn, men nu må vi se. Jeg håber at vi hører noget til E3 med udgivelse 2013.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Jeg håber de forsætter på Cell arkitekturen, for derfor blot at udviklerne kan skalere op med deres nuværende funktioner. Samt skal man kunne bytte alle spil og spille alle PS spil FRA alle generationer.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Rygterne siger at de har droppet Cell til fordel for noget der er nemmere.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Tjaa det ville jo være nemmere at gå til, hvis de forsætter med denne arkitektur, da udviklerne allerede har måttet investerer store mængder tid og ressourcer i den allerede.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |