|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() Sendt: 12-Juli-2007 kl. 13:10 |
lige et hurtigt spørgsmål til de hurtige.. Lige fået sådan en strømspareskinne fra dong og har smidt mit tv og resten på det.. Men resten slukker ikke når jeg slukker tv'et.. kan det virkelig passe at tv'et bruger mere end 20watt i standby.. Det er godt nok 50" jeg har men alligevel.. det sku temmelig meget |
|
![]() |
|
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Den bruger lige omkring de 20 watt de første ca. 3-5min efter man har slukket, derefter kommer der så et lille klik og den går ned på de ca. 0,7 watt...
|
|
Panasonic Center Radio/TV - www.crtv.dk
|
|
![]() |
|
KlausJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
Hej nitrotg
Hvis du har DVB-T tuner i dit TV, så kan det godt have et højere standby-forbrug, hvis den er slået til. Panasonic skriver vist 20 w standby-forbrug med DVB-T tuneren slået til og ½w uden. Jeg tror, jeg målte 40 w på mit PX70. Jeg har sat min sourroundreceiver til at styre strømskinnen og TV, CD, DVD m.m. slukker så helt og har altså intet standby-forbrug. Nu er der måske nogen, der mener, at TV'et har bedst af at stå standby, når det er slukket - det håber jeg ikke. Det har ingen problemer med at huske indstillingerne. |
|
Med venlig hilsen
Klaus Jensen |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
Der er dvb-t i men bruger den ikke da jeg har selector.. Er der nogen måde man kan slå det fra på?
|
|
![]() |
|
![]() |
btw.. den slukker heller ikke for tingene hvis jeg slukker helt for tv'et.. det burde den da..
|
|
![]() |
|
![]() |
Også lige prøvet at smide selectoren på som den der tænder det hele men den bruger åbenbart ikke nok strøm til at den tænder de andre ting.. :/
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Din strømskinne kunne vel være defekt. Kan man ikke prøve at sætte en sofalampe i?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej nitrotg,
Tilslutter du enhederne - og tænder i den rigtige rækkefølge (når du første gang tilslutter og tænder)? Jeg havde selv nogle problemer med en USB el-spareskinne, hvor det viste sig at den kunne 'gå i baglås' hvis der ikke blev slukket og tilsluttet i rigtig rækkefølge. Fr.b. Forsyning - Tilslutning
Som claus-crtv.dk skriver, skal der gå 3-5 minutter efter du har sat TV'et i standby (fra fj.betj.), før relæet i TV'et klikker / slukker - og resten af udstyret slukker - har du tålmodigt ventet så længe? /Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Ok har lige prøvet at smide en sofa lampe til.. så funker det hele fint.. Men sætter jeg tv'et til virker det ikke.. både i standby (også i 10min standby) og hvis jeg slukker helt for tv'et (den store sorte knap på tv'et) de andre ting slukker stadig ikke.. Det sku lidt underligt.. for så skulle tv'et bruge 20w+ selvom jeg har slukket helt for det??? Har også prøvet dit anvisning laursen.. stadig samme resultat |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Hvordan slukker man DVB_t tuneren? Nu har jeg ikke testet mit std.by strøm... Men tvet bruger nu også noget energi når det kører... de sidste par dage har jeg kørt 24timer med tv´et for at køre DVD for opstart at plasma´en.. har aflæst elmåleren, og er steget fra 7KW/h i døgnet til 14KW/h døgnet |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |