|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
så dvs at man betaler 300kr for at kunne forblive i en gruppe uden for et spil og pga. nogle opdateringer? Det burde microsoft da godt kunne gøre bedre, som sagt er jeg ligeglad med de 300kr men så tænk på alle de millioner mennesker som betaler mere endnu - burde tjenesten så ikke være marginalt bedre end det? :) Det er jo sådan set ting man sagtens kunne være foruden. |
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
||
Prøver jeg at retfærdiggøre prisen? :b Jeg påpeger forskellene, hvilket er hvad den her tråd går ud, correct me if i'm wrong. I skal bare være glade for at vi gider betaler for Xbox Live.. :b For det er den eneste grund til at PSN er gratis.. :P
|
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Nej det gør du vel ikke ;) og ja, jeg glemte vidst lige hvad tråden handlede om haha og jeg tror ikke at PSN er gratis fordi at XBL koster. :) Sony udnytter vidst bare reklamer lidt mere i stedet for at skulle lade os andre betale. |
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
||
Tror nu nok at Live er en ret stor grund til at PSN er gratis.. :P De anvender ikke reklamer for at gøre det gratis, de anvender reklamer fordi det er gratis. See the difference? :) Microsoft fik en gevaldig head start med Live, og fik opbygget et image der holder den dag i dag.. At gøre PSN gratis er en glimrende måde at få omvendt folk på - og det er jo også et godt argument for at vælge PS3'eren over 360'eren :) Hvis Microsoft ikke havde været med i ræset, tror du så også du havde siddet med gratis online på PS3? :) Redigeret af TobiasKM - 31-December-2008 kl. 01:05 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
tjoh.. hvordan var det med ps2'eren - aner så ikke om man skulle betale for live ved den gamle xbox.
Redigeret af SteffenD89 - 31-December-2008 kl. 01:25 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ps2'erens var gratis, men det kunne de næsten heller ikke tillade sig at tage penge for :P Prisen på Live har været den samme gennem hele levetiden så vidt jeg ved.. :) Lige fra den gamle Xbox til 360'eren.. Det er jo samme netværk når det kommer til stykket :) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Okay jamen så får du ret og jeg får ro ;) hehe. var lige inde og tjekke ud hvad forskellen er ved sølv og guld abonnement og jeg undrede mig over én af tingene:"Hent ekslusive xbox live gold-spil, trailere og meget mere." Jeg vidste ikke at der var guld medlemskabs spil man kunne hente d: http://www.xbox.com/da-DK/live/Join
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tror den slags bliver tilgængeligt for sølv medlemmer også med tiden.. Guld abonnenter får bare førsteret til det.. :) Men ved selvfølgelig ikke om der er nogle spil der altid kun kan downloades af guld medlemmer.. :) Har jeg ikke hørt om. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |