|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Kan man også downloade alle spillene på PSP'ens PSN med en PSP 3000?
Hvis ja, så er der jo egentlig ikke den store grund til at købe den dyrere PSP Go. Er der andre ting PSP Go kan som PSP 3000 ikke kan? Hvor stort et hukommelseskort kan man egentlig putte i PSP 3000? Redigeret af L'er - 24-September-2009 kl. 17:04 |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
?
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Der er også 700kr til forskel.. lidt underligt at den bliver så meget dyrere, det burde da gå den anden vej. |
|
![]() |
|
![]() |
Nemlig.. Det er vidst noget med at PSP Go egentlig er billigere for dem
at producere. Fordi den er så dyr er vidst for at rippe de folk der vil
ud at købe den tæt på release datoen, for mange af dem er ligeglade med
at prisen er steget. De skal bare have den. Det er bare noget jeg har
hørt.
Nogen der kan svare på mit ovennævnte spørgsmål? |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Der er 16GB indbygget hukommelse også er der "slide" display. Vi kan så diskutere om det er 700kr værd, men du kan altid købe PSP 3000, da den fortsat vil være i produktion. Og L'er konsollerne er de samme på nær at der ikke er UMD til PSP Go, så ja, du kan downloade spillene på PSN til PSP 3000 - du skal bare have et stort nok hukommelseskort. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok. Mange tak for svaret!
![]() Redigeret af L'er - 24-September-2009 kl. 21:29 |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Så meget som der nu er plads til, på selve kortet. Altså kortet bliver jo ikke i sig selv større, den vil altid være den samme på alle kortene, men jeg mener at du godt kan få et 16GB kort, dog ser jeg tit 4GB kort, hvilket burde være passende(?). Du skal jo huske på, at med en PSP 3000, bruger du stort set kun hukommmelseskortet til hvis du skal ha' billeder, film, PSN spil eller lign. så det behøver ikek at være vanvittigt stort. Omvendt har jeg aldrig haft en PSP, så det er lidt et kvalificeret gæt fra min side af. |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, men meningen var jo at jeg ville downloade de fleste spil via PSN, da jeg skal bruge den meget "på farten" og vil derfor ikke have plads til at have en masse UMD skiver med.
Et spørgsmål til: Jeg har jo PlayTV på min PS3. Derfor vil jeg gerne vide om man via Remote play på PS3'eren kan se TV på sin PSP? Også uden for huset og måske endda i udlandet? Og kræver det internet eller kan man bare gøre det via Remote play? |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
Så må det også være slut med brugte spil på PSP (Go) når der er ingen fysisk media mere... Dvs. ingen køb og salg af brugt spil, ingen byt til nyt (som EB Games tit har) Osv. EDIT: "When the PSP Go launches next month, the Netherlands’ largest video game retailer won’t be selling it, according to Eurogamer. Nedgame says the biggest reason it won’t carry the PSP Go is the price of 249 euros ($250 in the United States), which isn’t justifiable when the existing PSP-3000 costs 169 euros ($130 here). The retailer also knocked the PSP Go’s smaller screen size, at 3.8 inches compared to 4.3 inches. But there’s another, more obvious reason behind the decision. Because the PSP Go has no optical media slot and the games are download-only, Nedgame would essentially be digging its own grave by selling the handheld. Sure, the retailer could sell game vouchers, as GameStop does with the download-only Patapon 2, but no physical media means no used game sales. I’m not familiar with Nedgame, but at least in the United States, used games generate monster profits for Gamestop. Meanwhile, Eurogamer’s Spanish-language Web site is reporting a rumor that several retailers in Spain won’t support the PSP Go for similar reasons. GameStop is selling pre-orders for the PSP Go, so it seems the retailer is willing to support it. However, after the handheld launches on October 1, it should be interesting to see how well GameStop promotes the PSP Go, and how the retailer treats downloadable titles. We could see more incentives for buying games in the store, such as the early demos offered for Patapon 2. I’d like to see frequent buyer discounts and some way to let shoppers come in, try the title out and then buy it using an in-store kiosk. Whatever happens, I don’t think banning the PSP Go from store shelves is a good idea. Customers who want it will ultimately find a way, and retailers will have burned bridges." Redigeret af Rob801 - 25-September-2009 kl. 11:58 |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det har du ret i
![]() Jeg har jo PlayTV på min PS3. Derfor vil jeg gerne vide om man via Remote play på PS3'eren kan se TV på sin PSP? Også uden for huset og måske endda i udlandet? Og kræver det internet eller kan man bare gøre det via Remote play? |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
Jeg har ikke play tv så kan ikke sige noget om det, MEN, Jeg har en del BDrips liggende på min PS3 og jeg kan streamer dem til PSP'en via remote play no problem selvom jeg kan ikke se dem direkte på min (oops, jeg mener min søns
![]() Jeg kan få adgang til alt der ligger på min PS3 (undtagen PS3 spil) via remote play... Dvs. billeder, musik og film. Ved ikke om man kan kom ind i Playstation Home gennem PSP og remote play. Ja, du skal enten få forbindelse gennem internettet (hvis du er hjem fra) eller du kan få forbindelse direkte gennem din ruter hvis du er hjem. Når du gå ind i remote play på PSP blive du spurgt om du hvil "Connect via Internet" eller "Connect via Private Network" Det er meget fed fordi jeg kan være på besøg hos min mor i Las Vegas på den anden side af kloden og tænd for min PS3 gennem hendes DSL med PSP'en. Har du play tv er der store sandsynlighed for at du kan sæt timer optagelse og se program du har optaget selvom du side i Cambodja eller where ever ![]() Den eneste problem med at indstille PS3 til at tænder fra PSP (tror at det hedder "Remote Start" som er et option ud over "Remote Play") er at den bruge en del mere strøm i standby (jeg kunne faktisk hør at den larmede lidt i standby, som om der var noget der snuret rund). Redigeret af Rob801 - 26-September-2009 kl. 18:50 |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svaret
![]() |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |