|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Det er en firmware begrænsning. Hvis folk kunne lave film i bedste opløsning, hvorfor skulle de så købe film på UMD? (Sony filosofi) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det er da et totalt tåbligt argument fra Sony´s side.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Nej, det er da helt normal Sony [Columbia Tristar] politik. Hvis folk vil have deres film på andre formater, eller på deres HTPC, må de virkelige betale for den samme vare en gang til, og helst betale igen, igen, igen og igen. Det duer altså ikke at folk snyder sig udenom og kun betaler en gang. Husk det, Kandersen. ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Nu findes der altså også andet end kopibeskyttet film, eksempelvis privat optagelser. Så argumentationen er totalt gakket. Hvis de mener det er et problem at man kan se "kopibeskyttede" film, så burde man jo løse det problem, istedet for at skabe et nyt.
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Her er max hvad jeg kan lave det i. Audio: 256 Kbps, 48.000 Hz, Stereo, AAC. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Sådan tænker Sony ikke. Du skulle meget hellere se nogle Columbia Tristar film på UMD i stedet for at se dine egne videooptagelser. Faktisk stjæler du fra Sony hvis du bruger for meget tid på dine egne optagelser. ![]() (men nej... det er gakket, men der er så meget ved PSP som er gakket). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja må du nok sige.. Og sådan en overvejede jeg et kort øjeblik at investere i
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Der er visse muligheder for at hacke l*rtet, men jeg har det lidt svært med at købe et produkt, som producenten bevidst har designet for at genere brugerne mest muligt... |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Enig, det bliver heller ikke en gadget jeg kommer til at betale for, kan jeg forstå.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |