recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PSP som remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPSP som remote

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2008 kl. 19:53
Jeg bruger orginal cdérne, og ripper dem ind på ps3éren. Det er ligesom det nemmeste.
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2008 kl. 22:17

Jeg bruger slet ikke min PS3 til, at opbevare min musik på, men det sker jeg bruger den som ripper og så gør jeg som Kandersen - det er klart det nemmeste.

Alternativt er netop en ekstern som du selv er inde på. Jeg bryder mig bare ikke om at opbevare data på et "lukket" system som PS3 fx.

Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2008 kl. 10:13

Hej!

Jeg har nu fået anskaffet min PSP, som remote til PS3. Det virker fint, men jeg har dog nogle problemer, som jeg håber at I erfarende brugere kan fortælle mig.

1. Jeg kan kun få adgang til min PS3 via min PSP, hvis jeg bruger PSP'eren til at tænde PS3'eren med - Kan det være rigtigt?
  2. Det afleder det næste spørgsmål : Når jeg har aktiveret remote play og tænder min PS3'er med min PSP'er og så slukker PS3'eren igen er det som om at min PS3'er ikke lukker helt ned, da det lyder som om at blæseren stadigt kører stille rundt. Kan dette passe og hvor meget strøm bruger den i denne standby mode?

Redigeret af Larxox - 23-Juli-2008 kl. 10:13
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2008 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af Larxox Larxox skrev:

Jeg kan kun få adgang til min PS3 via min PSP, hvis jeg bruger PSP'eren til at tænde PS3'eren med - Kan det være rigtigt?

Nej - der er et punkt "Remote play" i XMB'en (PS3'ens menu). Kan ikke huske, hvor den er - måske "Netværk"?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu