|
psw2500 kef |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2014 kl. 15:45 |
hej.
nogen som har en kef psw2500 sub stående de vil af med? |
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Har en stående. Desværre defekt - brummer. Har søgt på nettet og det er en kendt fejl som kan repareres. |
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
Ok. Er det noget du vil lave eller sælge den som defekt. Umiddelbart køber jeg kun noget som virker.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Jeg kan tag en kik på den hvis det er?, brum ingen lyd , kunne tyde på fejl i forforstærker delen
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Tonni ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2014 Sted: Randers Status: Offline Point: 9 |
Eller en defekt stelforbindelse, eller....
|
|
![]() |
|
Ja hvis du har lyst. Men måske kan en rep ikke bære den ift værdien??
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Min plan var at sælge den som defekt, hvilket prisen naturligvis også vil afspejle. Synes at have læst mig frem til at det kun er skift af et par kondensatorer.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
Hejsa. Jeg har en til at stå og den er knap nok spillet til.
Den har stået i min kælder de sidste 4 år, og er kun blevet brugt et par gange, når jeg en sjældent gang har taget mig sammen til at bruge hjemmebioen. Har opgraderet stuen til 5.1 så derfor er den meget lidt brugt. Skriv en om hvis det er noget - den står i Aalborg
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |