|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du glemte en, der blev kun nævnt de 5 af kanalerne der mangler Nyhedskanalen (Update).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
![]() |
Det er fordi den ikke er solgt endnu. Regeringen har gjort alt klart til at sælge TV2, men det er ikke lykkedes for regeringen endnu. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
En must-CURRY kanal? Skal kanalen vise mindst én udsendelse om dagen, hvor karry indgår? Dvs. en skal-(vise)-karry kanal?
Sorry, kunne ikke lade være.
![]() Redigeret af PhDream - 10-December-2009 kl. 22:47 |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Ja det er meget sjovt... Især da der på side 1 allerede var gjort grin med det...
|
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Det er næsten lige så slemt som en herre/dame, der efterspurgte en bærbar pc på under 3 kg til under 4 kg kroner. Har man ikke forstand på engelsk eller på præfikser, så er det måske bedst at passe på med at være smart.
|
|
![]() |
|
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
Jeg tror, at jeg har fået svar på mit spørgsmål. Desuden synes jeg, at der bliver brugt alt for lidt karry i kokkeprogrammerne og bliver vist for lidt bollywood film i TV
![]() Must curry = Must carry
Jeg må vist have tænkt på noget andet, da jeg skrev indlægget. Jeg skulle vist også have boller i karry den dag
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Der bliver ellers vist en del Bollywood film på DR K for tiden!
![]() Og krydderi på tilværelsen ka' vi vist godt trænge til i denne mørke tid, så mere curry
![]() |
|
![]() |
|
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
Hvornår kommer det en Curry-kanal som kan sætte lidt krydderi på tilværelsen?? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Public service kanaler og must carry kanaler er to forskellige ting. Kun DR1, DR2 og TV2 er must carry. DR HD er public service, men ikke must carry. TV2 er fra 2012 ikke must carry, men jeg mener at kanalen stadig vil have en public service forpligtelse. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad er helt præcis forskellen på Public service og Must carry? Kan man være det ene uden af være det andet?
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Must carry betyder at kanalen skal være i alle programpakker i et fællesantenneanlæg. Kun DR1, DR2 og TV2 har p.t. denne status, og fra 2012 er det kun DR1 og DR2. Lokal TV har tidligere været must carry, men uden public service forpligtelse. Public Service er nogle forpligtelser til programindhold, for eksempel alsidighed (ikke kun amerikanske TV serier eller golf). Læs mere her. Alle DRs kanaler er omfattet af en public service forpligtelse (men kun DR1 og DR2 er must carry). TV2 Danmark har ligeledes en public service forpligtelse, og vil fortsat have det efter 2012. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvem bestemmer om en tv-kanal skal have public service forpligtelse og/eller skal være en must carry kanal?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |