recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Public Service/Must curry kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPublic Service/Must curry kanaler

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 16:52

Du glemte en, der blev kun nævnt de 5 af kanalerne der mangler Nyhedskanalen (Update).
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6673
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af nph12 nph12 skrev:

Det er lige præcis det jeg ikke forstår. Hvordan kan en statsejet TV-station lave betalingskanaler?

Det er fordi den ikke er solgt endnu.
Regeringen har gjort alt klart til at sælge TV2, men det er ikke lykkedes for regeringen endnu.
Venlig hilsen
KB
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 22:47
En must-CURRY kanal? Skal kanalen vise mindst én udsendelse om dagen, hvor karry indgår? Dvs. en skal-(vise)-karry kanal?

Sorry, kunne ikke lade være. LOL

Redigeret af PhDream - 10-December-2009 kl. 22:47
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2009 kl. 11:24
Ja det er meget sjovt... Især da der på side 1 allerede var gjort grin med det...
Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2009 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Exxtreme Exxtreme skrev:

Ja det er meget sjovt... Især da der på side 1 allerede var gjort grin med det...

Det er næsten lige så slemt som en herre/dame, der efterspurgte en bærbar pc på under 3 kg til under 4 kg kroner. Har man ikke forstand på engelsk eller på præfikser, så er det måske bedst at passe på med at være smart.
Til top
nph12 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Marts-2005
Point: 646
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2009 kl. 11:16
Jeg tror, at jeg har fået svar på mit spørgsmål. Desuden synes jeg, at der bliver brugt alt for lidt karry i kokkeprogrammerne og bliver vist for lidt bollywood film i TVWink

Must curry = Must carry

Jeg må vist have tænkt på noget andet, da jeg skrev indlægget. Jeg skulle vist også have boller i karry den dagWink
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2009 kl. 11:23

Jeg tror, at jeg har fået svar på mit spørgsmål. Desuden synes jeg, at der bliver brugt alt for lidt karry i kokkeprogrammerne og bliver vist for lidt bollywood film i TVWink

Must curry = Must carry

Jeg må vist have tænkt på noget andet, da jeg skrev indlægget. Jeg skulle vist også have boller i karry den dagWink

Der bliver ellers vist en del Bollywood film på DR K for tiden!Tongue

Og krydderi på tilværelsen ka' vi vist godt trænge til i denne mørke tid, så mere curryLOL
Til top
nph12 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2009 kl. 11:33

Hvornår kommer det en Curry-kanal som kan sætte lidt krydderi på tilværelsen??LOL Jeg har ikke set så meget af den nye DR K kanal endnu, men en god Bollywood film kan man kun blive i godt humør af. 

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2009 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Mon ikke vi snart kun har DR1 og DR HD som Public Service/Must curry kanal her i landet, da reste er blivet til betalings kanaler Confused

Public service kanaler og must carry kanaler er to forskellige ting. Kun DR1, DR2 og TV2 er must carry.

DR HD er public service, men ikke must carry.
TV2 er fra 2012 ikke must carry, men jeg mener at kanalen stadig vil have en public service forpligtelse.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
nph12 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2009 kl. 20:29
Hvad er helt præcis forskellen på Public service og Must carry? Kan man være det ene uden af være det andet?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2009 kl. 20:48

Hvad er helt præcis forskellen på Public service og Must carry? Kan man være det ene uden af være det andet?

Must carry betyder at kanalen skal være i alle programpakker i et fællesantenneanlæg. Kun DR1, DR2 og TV2 har p.t. denne status, og fra 2012 er det kun DR1 og DR2. Lokal TV har tidligere været must carry, men uden public service forpligtelse.

Public Service er nogle forpligtelser til programindhold, for eksempel alsidighed (ikke kun amerikanske TV serier eller golf). Læs mere her.

Alle DRs kanaler er omfattet af en public service forpligtelse (men kun DR1 og DR2 er must carry). TV2 Danmark har ligeledes en public service forpligtelse, og vil fortsat have det efter 2012.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
nph12 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 18:07
Hvem bestemmer om en tv-kanal skal have public service forpligtelse og/eller skal være en must carry kanal?

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu