|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() Sendt: 16-Juli-2007 kl. 10:54 |
Jeg er ejer af et FSC (Fujitsu-Siemens Computers) PQ42-1 Plasma fra august 2006. I det sidste 1/2 år syntes jeg at have lidt af lyserøde områder, specielt omkring hudfarver men på det seneste også på grålige områder, f.eks veje i Touren. En del af det kan fjernes ved at køre kontrast ned under 40, men man kan ikke få det til at forsvinde. På DVD er problemet meget meget mindre, men ikke væk. Efterhånden er jeg lidt "desperat" - kan ikke se på TV'et uden at se lyserødt, men jeg er sgu også i tvivl om jeg ser mere end der virkelig er. Min svoger har samme TV, med samme FW/SW version, der syntes jeg ikke at kunne se det. Derfor: 1. Er der andre med FSC Plasma med samme issue? 2. Er det et "kendt" issue ala "Purple Snakes" på Panasonic? - Jeg har googlet i vildskab uden at finde noget.
Jeg er ikke meget for at indlevere det til ComputerCity og få en regning i nakken for noget de ikke mener er et problem.... Redigeret af mos-eisley - 16-Juli-2007 kl. 15:44 |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det lyder umiddelbart "bare" som dårligt justeret farvebalance. Er fænomenet ens over hele skærmen, blot afhængigt af hvad den skal vise, eller er det bestemte, faste områder på skærmen der er misfarvede? |
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() |
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad kan man gøre? Er der en Service menu man kan få adgang til? Ala http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25927& PN=1
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |