|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() Sendt: 22-Februar-2007 kl. 10:10 |
Hej Hvordan konstaterer jeg om min skærm har problemet? |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej. Se nogle film. Kommer de så kommer de, og så har du dem. Hvis du gennem længere tid ikke bemærker noget er det nok ikke noget problem. m.v.h. |
|
![]() |
|
renevk67 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Ved at der er lilla slanger i dit billede der hvor der ikke skulle være nogen. Jeg har aldrig oplevet det på min pana, men de fleste der har problemet her på forum siger at superman returns har nogen sekvenser hvor purple snakes optræder i fald du har et problem. Det skulle vist nok være i supermans hytte oppe på nordpolen at det skulle være mest fremtrædende.
|
|
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
|
![]() |
|
nikro_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Du kan se eksempler i tråden http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20866& PN=1&TPN=5 /Niels K. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |