recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PV1D indstillinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PV1D indstillinger

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Supertommi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2012
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supertommi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PV1D indstillinger
    Sendt: 15-Marts-2013 kl. 17:38
Jeg har langt om længe fået min B&W PV1D, og er nu igang med at indstille lidt på den. Det er bare forholdsvist svært, når man ikke ved, hvad alle de forskellige ting egentligt betyder.
Her tænker jeg f.eks. på DB Gain, Sensitivty, Line gain og alt sådan noget. Nogen som kan hjælpe mig lidt?
Eller nogen som har lidt hjælpe til hvordan det hele skal stå når den spiller sammen med CM8?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40575
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 17:45
Lidt at læse angående opsætning.

Avanceret, men stadig nem i brug
PV1D er en avanceret subwoofer med mange justeringsmuligheder. Men det skal du ikke lade dig skræmme af. Hvis du f.eks. skal bruge PV1D sammen med en surround-receiver, skal du bare koble subwooferen til receiverens subwooferudgang og lave alle indstillingerne via receiverens menuer, præcis som ved andre subwoofere.

Skal PV1D kombineres med eksisterende B&W-højttalere, finder du også en smart funktion til dette formål. PV1D er nemlig forprogrammeret til en række kompaktmodeller fra B&W, fra M-1 til 805 Diamond. Du skal bare vælge den rigtige model i subwooferens menusystem, så justerer PV1D sig selv til at matche dine højttalere.

Nem og fleksibel opsætning
Opsætningen af PV1D kan foretages fra frontpanelet eller bekvemt fra sofaen via din bærbare pc. I sidstnævnte tilfælde får du adgang til en række udvidede indstillingsmuligheder. Du kan gemme op til fem personlige indstillinger og skifte imellem dem via frontpanelet eller fra pc’en.*

På hver enkelt brugerindstilling kan du vælge ønsket lydniveau, delefrekvens, EQ og hvilken indgang, der skal aktiveres. På den måde kan du lave forskellige lydindstillinger, som er optimeret til det, du lytter til (film, musik, gaming, party osv.) Hvis dine naboer ikke er vilde med kvalitetsbas sent om aftenen, kan du også nemt lave en indstilling til dette.
FONT=Times
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Supertommi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2012
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supertommi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 19:27
Har du nogen erfaringer med den? For mine højtalere er ikke blandt de muligheder man kan vælge.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu