|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
LCD KAN være mere skarpt at se på ved gaming, men tro mig, plasma er fint til både xbox 360 og ps3. Der er burn-in risiko, den er dog ikke særlig stor længere. Ingen grund til IKKE at vælge plasma. Tag 42" selvom du sidder tæt på, du vil ærgre dig hvis du tager 37"´eren. (en skam du vil have lyden fra tv´et, ellers kunne vi to gøre en god handel!) Boogie plasma mv. til salg Redigeret af Boogie - 31-August-2007 kl. 12:51 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12512 |
![]() |
Medmindre du insisterer på at spille i flere døgn i træk uden pauser, så kommer du ikke til at ødelægge TV'et, så der er altså ikke noget at bekymre sig om. Jeg spiller flittigt (PS2, 3, Xbox 360) på min PX60'er, og det ser fantastisk ud, og langt bedre end jeg nogensinde har set på et LCD TV. |
|
![]() |
|
Jenslyn87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2007 Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Tak skal I have. Det var super god hjælp, I gav mig. Så skal vort Bruttonatinalprodukt have et spark i røven ;)
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
hehe - god fornøjelse - det kommer du ikke til at fortryde
![]() Hvis du vil have et par indtryk af skærmen i action, kan du kigge her http://spawnweb.dk/coppermine/thumbnails.php?album=15 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Jenslyn87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2007 Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Tak skal du have, Spawn :) Det bliver rart ikke sådan at skulle kapre mine forældres Samsung hver gang, der skal ske lidt :D
|
|
![]() |
|
![]() |
PX70 bestilt til 8k fra elgiganten! Yes!
Skal jeg være opmærksom på noget specielt, synes Í? Have skaffet mit en dvd til at beskytte skærmen mod burn-in? Må jeg ikke lægge skærmen ned i bilen? Det har jeg vist hørt kan skade den... Skal nemlig hente den i et varehus i Herning. Bor selv i Viborg. Hvis I kan komme med nogle gode tips, så gør det endelig. Jeg vil ikke sætte hele min opsparing over styr ;)
De tilbyder forresten en forsikring i 3-5 år for 800 kr. ved 3 år vist og 1250 ved 5... kan ikke huske de præcise tal. Det dækker vist mod selvforskyldt skade og lign., men ikke imod burn-in. Ved ikke om jeg ikke burde stille mig tilfreds med købelovens beskyttelse? |
|
![]() |
|
![]() |
TV'et er i hus, Xbox 360 tilkoblet og billedet super! Mange tak for hjælpen til at foretage det rigtige valg! Hvis nogen lige læser det, så må I meget gerne prøve at linke til sådan en rense-DVD. Jeg vil da gerne lige køre den et par gange i starten, hvis I mener, det betydeligt nedsætter risikoen for burn-in!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |