|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SanDerS ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 13-August-2007 kl. 20:44 |
Hej allesammen Jeg er jo ham den lykkelige ejer af arion's ac9310pvr. Men jeg har et lille problem. Der er en recording jeg gerne vil have brændt ud.. jeg har flyttet filen over på min pc. men jeg kan ikke afspille den. det er en *.pvr fil.. og den skulle jo gerne blive til en avi eller wma. men hvordan.. nogen der kender et codec eller afspiller eller et andet prog |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej SanDerS, Du kan bruge VLC media player til at afspille filerne. Formatet af pvr-filerne (er det ikke *.avr?!) er MPEG2 i Transport Stream udgave (som det sendes på DVB-T nettet). Det er de færreste programmer der kan arbejde med Transport Streams - og endnu færre der kan lagre direkte i XviD/DivX/WMA... måske avidemux(?)kan klare opgaven (har ikke selv prøvet). Alternativt kan ProjectX bruges til at få MPEG2 Program Streams ud af avr indholdet - til at brænde en DVD eller som input til 'normale' MPEG2 programmer. Se evt. også tråden Trække film ud af Digiality CX302 /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
Filerne kan afspilles og redigeres direkte fra recorderens harddisk med programmerne fra Womble og Videoredo samt ProjectX. Afspilning alene kan ske med nyeste udgave af Nero Showtime, Mpeg Streamclip, VLC Media Player og andre. Hvis der er softcoded undertekster i streamen vil jeg anbefale at denne demuxes med ProjectX før viderebehandling, ellers forsvinder underteksterne. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |