|
PVR funktion - digital/analog? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChrisB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2011 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2012 kl. 16:01 |
Jeg er på udkig efter et nyt tv, bl.a. med PVR funktion.
Desværre er der jo stadig den begrænsning at man ikke kan optage et program mens man ser et andet (jeg er ihvertfald ikke stødt på et med dual tuner endnu). Men burde det ikke være muligt f.eks. at optage en udsendelse på den digitale tuner, og så se en anden på den analoge tuner? Eller er der noget jeg fuldstændigt har overset? Jeg har fællesantenne og modtager både analogt og digitalt signal. Så vidt jeg ved har man denne mulighed på Samsungs Blu-Ray recordere!? - ChrisB
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror næppe der kan optages fra den Analoge Tuner, kun den Digitale. Der kan ikke optages Analogt på Samsung maskinerne, de har kun Digital Tumer. (8x00Serien).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Loewe TV har vist den funktion grundet twin tunere. Meeen du kommer også til at betale for herlighederne...
|
|
![]() |
|
ChrisB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2011 Status: Offline Point: 16 |
Alternativet er selvflg. at anskaffe en recorder men så er der jo ikke meget pointe i PVR funktionaliteten, bortset fra timeshift.
Redigeret af ChrisB - 22-Januar-2012 kl. 17:36 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kan jeg ikke forestille mig vil være muligt, da den Digitale Tuner jo så ikke er aktiv. Optage mulighed på et TV er ikke meget bevendt, det er tæt på at være ubrugeligt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det kan kun anvendes til at optage udsendelser man er forhindret i at se. Virker jo i standby mode
|
|
![]() |
|
Det er faktisk det eneste det kan bruges til.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |