recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PVR og Sony KDL-40HX753
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PVR og Sony KDL-40HX753

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PVR og Sony KDL-40HX753
    Sendt: 30-November-2012 kl. 23:07
Hej
Inden jeg går ud og investerer i en USB harddisk eller stik til at optage på vil jeg lige hører forumet her. Da manualen ikke er god omkring dette. Har købt et Sony KDL-40HX753 som jeg er blevet glad for, men mangler lige det sidste omkring optage delen.

Kan man bare købe en tilfældig usb harddisk eller usb stick og sætte i? eller er der nogle krav man skal være obs på? Er der nogle anbefaling af disk/usb stick?

På fohånd tak

Morten
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 08:55
Du skal minimum købe en 32Gb disk. Hvis det er en USB memory stick bør det være en highspeed udgave for at være sikker på at den virker.  Jeg har selv købt en 32 GB Sandisk Ultra (nedsat til 199,- i Bilka) og den virker uden problemer i mit Sony TV. Wink
Men selvom disken er på 32GB kan der kan kun optages på ca 25 GB -  1 times optagelse af en HD udsendelse fylder ca 4 GB
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 14:19
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:19
Til top
larsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2004
Point: 244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 14:58
ja det er jo godt at vide, så har man da masser af plads. men så skal den vel tilgengæld stå med tændt strømforsyning hele tiden ? ihvertfald hvis man laver timer optagelser. Kan sådan harddisk godt holde til det i lægden, og hvor mange watt bruger den på den måde. ?
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 16:38
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:18
Til top
Rammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 17:46
Tak for de mange gode råd. Wink Tror jeg vil går efter en 64 GB USB stick løsning. pga holdbarhed samt strømforbrug.

Redigeret af Rammer - 02-December-2012 kl. 17:55
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Rammer Rammer skrev:

Tak for de mange gode råd. Wink Tror jeg vil går efter en 64 GB USB stick løsning. pga holdbarhed samt strømforbrug.

Denne kunne så være en mulighed

Mht til strømforbrug kan du jo bare købe en rigtig harddisk som strømfødes via USB -stikket. -altså uden separat strømforsyning.
Til top
Rammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 20:14
Den snupper jeg. Tak for hjælpen!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu