recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pvr til ps3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pvr til ps3?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pvr til ps3?
    Sendt: 16-December-2011 kl. 09:21
Hej, jeg vil høre om der er nogen der ved om man kan optage sine ps3 games på en pvr der er koblet til tv'et ?
Det er min søn der ønsker sig en hd pvr til sin ps3, men så var det at jeg tænkte om man evt kunne bruge en dvb-c tuner med mulighed for optagelse på USB disk, til dettte formål? Håber I forstår mig ret:-/
Mvh
Jan
Mvh
Jan
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 01:57
Ved ikke om jeg forstår dig ret.

Der er flere forskelige løsniger til optagelse af Konsol spil.

Man kan godt optage via en simpel HardiskD/DVD recorder dog ikke i HD.
Der findes også nogle billige USB dimser så som Easycap. heller ikke i HD
Der er også kommet en dims der heddder roxio gamecapture som skulle være ok. Mener ikke det er HD.

Men der er vidst ingen tvivl om at Hauppauge PVR er den i særklasse bedste. Det er også den dyreste.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu