recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PVR-500MCE Kit & MS Trådløst MCE Tastatur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPVR-500MCE Kit & MS Trådløst MCE Tastatur

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blackbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Emne: PVR-500MCE Kit & MS Trådløst MCE Tastatur
    Sendt: 28-April-2006 kl. 03:14

hej alle

er ved at bestille delene hjem til mit nye medie center

og har besluttet mig for PVR-500 MCE Kittet fra hauppage, der følger jo fjernbetjening og ir modtager med til Medie Center Edition.

Men samtidig vil jeg gerne også have det trådløse tastatur fra microsoft, med musen på.

mit spørgsmål er så, vil det trådløse tastatur virke sammen med ir modtageren fra hauppage?, eller er jeg nødt til at købe microsofts medie center fjernbetjening også, for at få modtageren der garanteret duer sammen med deres tastatur?

og er der til hauppage kortet en ekstra ir sender med, så man f.eks kan styre sin selector via medie centeret?

med venlig hilsen

Carsten Larsen

Til top
blackmce Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2006 kl. 10:26
Så vidt som jeg har forstået det, skal du købe en MCE fjernbetjening for at få MCE tastaturet til at virke.
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2006 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af blackbox blackbox skrev:

hej alle

er ved at bestille delene hjem til mit nye medie center

og har besluttet mig for PVR-500 MCE Kittet fra hauppage, der følger jo fjernbetjening og ir modtager med til Medie Center Edition.

Men samtidig vil jeg gerne også have det trådløse tastatur fra microsoft, med musen på.

mit spørgsmål er så, vil det trådløse tastatur virke sammen med ir modtageren fra hauppage?, eller er jeg nødt til at købe microsofts medie center fjernbetjening også, for at få modtageren der garanteret duer sammen med deres tastatur?

og er der til hauppage kortet en ekstra ir sender med, så man f.eks kan styre sin selector via medie centeret?

med venlig hilsen

Carsten Larsen

Ja det gør det, benytter nemlig selv MS MCE tastaturet med min hauppage ir modtager og fjernbetjening.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu