|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej PSSO - Jeg er helt sikker på, at I har gjort det rigtige valg. Tillykke med det
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
rellek ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hmm det er vel lidt en smagssag... F�r mit 42" imorgen
![]() ![]() Er meget sp�ndt p� at se om det var det rigtige valg... men efter hvad jeg har l�st mig til skulle det v�re ok... Min stue er ogs� lille.. Men gl�der mig til at se Milan kan dominere i hele min stue imorgen aften i stort format!! ![]() Redigeret af rellek - 10-April-2007 kl. 22:42 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej rellek - smags sag, jamen det vil det altid være. Sidder selv ca. 2.5 m fra et 42´tv, og ønsker helt bestemt ikke et mindre TV. Tillykke med dit nye TV |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
patfigs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Helt ærligt, jeg sidder omkring 3meter væk fra mit tv, men jeg køber et |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
Jeg sidder ca. 1 meter væk, og har en 14 tommer crt!
Hvad er det for noget luxus-problem det her ? ![]() |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
4 meter ! ... det er absolut en 50" ........ husk - når lige den kommer op virker enhver skærm stor hvis man er vant til en 22" - men med garanti - efter nogle få dage er det som den kryber og blir mindre og mindre ![]() I starten var "kranen" også lidt skeptisk, men nu er hun ikke til at rive væk fra skærmen ![]() Redigeret af nextgeneration - 11-April-2007 kl. 00:25 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |