|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 62> |
Forfatter | |||
laush ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
||
Jimmy> Jeg har også lige købt px70 og er på jagt efter en HDD optager, men vil ikke købe én med analog tuner da optagelsernes kvalitet jo så også bliver derefter (har ikke kabel eller satellit). Betyder det du skriver at HDD optageren kan tilsluttes PX70'eren (via RGB?) og optageren så bruger DVB-T tuneren i fjernsynet |
|||
![]() |
|||
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() |
||
Ja det er jeg næsten sikker på, har bare ikke lige fået testet det endnu. Det er det der hedder Q-link¨ Der står noget om det på side 32 i manualen. Derudover, så er strømforbruget opgivet således på side 43: 270 w ved normal anvendelse. 20 w (med dvb optagelse) 0,7 w (uden dvb optagelse) Det siger jo, at dvb tuneren kan bruges som signal via scart m.m. |
|||
![]() |
|||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
||
Jeg mener at lyden er bedre på PX700 end på PX70, men da jeg bruger et Yahama surround system til film og andet betyder det ikke noget for mig, lyden på PX700 kan jo ikke hamle op med det, men lyden på PX70 er udmærket til alm. tv. Kan sammenlignes med PV60 og PV600, der er lyden også bedst i PV600, ligesom den er bedst i PX700, plus en ekstra HDMI stik og et par andre ting, så har du noget at bruge det til er PX700 også et rigtig godt valg.
|
|||
![]() |
|||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
||
Jeg kunne heller ikke vente på et evt. FK, var ude og se modellen, og så måtte den altså bare købes. Har du stødt på de berømte slanger som er på G9 panelet, jeg har ikke set skyggen af dem, eller andre fejl endnu, alt er flot og i høj kvalitet, har heller ingen pixelfejl, Panasonic forsætter med den høje kvalitet.
Redigeret af TheBig.... - 18-Marts-2007 kl. 20:31 |
|||
![]() |
|||
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
||
Hvor kan man købe den nu?
|
|||
![]() |
|||
blackknightdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
||
hey overvejer selv at købe modellen hvor har i købt særmene henne??? og hvilken pris?? og hvordan er menuerne synes menuerne er meget trælse på pv60. en sidste ting fjernbetjeningen kan i ikke tage et billede og smide på??
|
|||
![]() |
|||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
||
Med off mener jeg al billedeforbedring på off/fra. |
|||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|||
![]() |
|||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
![]() |
||
her er nogle billeder af tv'et og fjernbetjeningen. http://www.minhembio.com/produktbilder/160374 Redigeret af pipper - 18-Marts-2007 kl. 21:20 |
|||
![]() |
|||
Mulleboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2005 Status: Offline Point: 93 |
![]() |
||
Der er billede af fjenbetjeningen i den her "serie" http://www.minhembio.com/sodnik vh Morten |
|||
![]() |
|||
blackknightdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
||
takker mange gange
![]() |
|||
![]() |
|||
Docboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
||
Fjernbetjeningen er stort set identisk med den gamle, den er bare sort. |
|||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 62> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |