|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
ManU_4ever ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
hehe funny funny.
![]() |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Såvidt jeg kan se, er der indtil flere "Panasonic-centre" i dit område som har det på lager. http://www.panasoniccenter.dk/PC/Panasonic_Center/Butikkerne /Nordjylland/ |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Jens G ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
Er der ingen af jer der prutter om prisen? 1000 i rabat på de 14000 udsalgsprisen for et PX70 lyder på, burde da være nemt opnåeligt, bare ved at spørge i en butik. |
|
Jens G
|
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
Jeg fik 1000 i rabat og ½ pris på vægophænget ved at ringe rundt
|
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Trods vores lille interessekonflikt. Er jeg ikke bleg for at hjælpe en nordjyde, der ellers nok burde kende til at krejle lidt og at prisen på skiltet kun er til turister og folk, der har meget travlt Som det ses her på forummet, så har prisen været nede på 13000 plus gratis vægbeslag. Så før du betaler fuld pris. Så ring lige rundt til de forskellige steder og forhør dig. Så sparer du nok 1-2000 kroner på et par minutters arbejde. Det kan vel godt betale sig. |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
Vanlose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hvad bliver prisen på et 37-PX71, og hvornår kan vi forvente modellen til DK? |
|
![]() |
|
Jimmi.Pop ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hos Buddinge Radio & TV (www.totaltv.dk) koster 42" 12.995,- |
|
![]() |
|
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Det ser sgu godt ud Lad os håbe, at prisen bliver ved med at falder i samme hastighed...
|
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Ups det var ikke 71...
Redigeret af HarBrug for 32 - 20-Marts-2007 kl. 21:58 |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
swoon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Buddinge Radio & TV fik 2 x 42" på lager i fredags. Har selv købt den ene 42" hos Buddinge Radio & TV. Fik presset prisen ned på 12.500 incl. levering på bopælen 1 time efter jeg troppede op i butikken med kontanterne. De var også villige til at give rabat på ophæng - havde dog ikke selv behov for det. Super service. Snak evt. med Christian. MVH SwooN |
|
![]() |
|
MichaelKB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Jeg fik et tilbud på 12.200 hos www.godpris.dk Det lyder som et godt tilbud. Kender ikke noget til godpris, men har bestemt en oplevelse af de leverer god kundeservice. Så må vi se om jeg også modtager varen.! Mvh |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Jeg skrev til Godpris.dk i går aftes angående prisen på et 50" PX70, men venter stadig å svar. m.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |