|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
TVJ1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
|
Hej Steen. Angående prisudvikling på PV60 mener jeg at huske at det faktisk var fælleskøbet her til 14.500 for PV60 42" som for alvor fik webbutikkerne og andre til at sænke priserne. Udsalgsprisen var vist 21.000. Så det kan godt være at priserne kun "siver" langsomt indtil der måske bliver stablet et fælleskøb på benene. Desværre var der vist lidt brok over at leveringen tog lidt tid, hvilket også var tilfældet med det fælleskøbet på pioneer, så tapeconnection er måske lidt mere afventende med at byde ind på et fælleskøb ?
|
||
TVJ
Pioneer PDP 5080XD PS3 - GT5 pro Logitech G25 |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Der var DK Panasonic-centre der solgte Pana60 til 15k allerede i april 2006, - hvor den blev frigivet .
|
||
![]() |
||
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
|
Har du bestilt det med normale netkøbsbetingelser (14. dages returret)? |
||
De dumme er ikke for kloge.
|
||
![]() |
||
MichaelKB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
|
Ja, det går jeg stærkt ud fra. Intet andet er i hvert fald nævnt. Jeg skrev bare til info@godpris.dk og spurgte efter et godt tilbud. Så fik jeg det, og det var jo ikke svært at acceptere. Mvh |
||
![]() |
||
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
|
Det lyder jo rigtigt godt - har du betalt med dankort/visa?
|
||
De dumme er ikke for kloge.
|
||
![]() |
||
TVJ1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
|
Det passer også fint med at fælleskøbet blev offentliggjort d. 22 marts 2006. Derfor var panasonic centrene nødt til at følge med ned i pris. Jeg tror ikke det kommer til at gå så hurtigt denne gang - ihvertfald ikke før at et fælleskøb er på banen... |
||
TVJ
Pioneer PDP 5080XD PS3 - GT5 pro Logitech G25 |
||
![]() |
||
MichaelKB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
|
Jeps, via Onkel Dan. Mvh |
||
![]() |
||
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
|
Jeg skrev til dem i går aftes. Har egentlig bestilt andetsteds, men vil da gerne spare noget mere hvis muligt. Og samtidigt støtte den fri konkurrence
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |