recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PX70 indstillinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPX70 indstillinger

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
llr dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 102
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Ja - så har jeg talt med den flinke Nordiske produktchef og han kan fortælle at de forskelle der er imellem software version 2500->2520 som nogen har er smårettelser i forhold til det svenske marked. Man kører med samme software for flere områder, og der er ikke lavet nogen ændringer der påvirker os i DK imellem disse versioner. Så for os i DK er der principielt ingen forskel mellem 2500, 2510 og 2520

Han kunne også fortælle at de skam havde tænkt sig at sende softwareopdateringer ud over DVB-T gennem dansk broadcaster, når/hvis der var behov - altså hvis der kom nogen software opdateringer med fejlrettelser specifikt for Danmark.  Også selvom de skal betale broadcasteren, for det var trods alt billigere og nemmere end at skulle modtage en masse reklamationer og have en masse TV ind på værksted for at opdatere. Men altså kun hvis der skulle blive lavet en opdatering der var relevant at sende ud.

 

Tak for info - det er godt at vide at man ikke skal bekymre sig om sin lave software version

Til top
Ghidora Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 16:53
Godt gået spawn! det var godt at få på plads!
Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB
AVI ADM 9.1T Hvid
Til top
hesselballe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Århus N
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 17:21

Hjælp...

Jeg vil gerne ændre min favorit-tekst-tv-side fra fabriksindstillingen side 103 til f.eks. side 110.

Hvordan skal det lige gøres?

Det er beskrevet på side 17 i manualen. - men jeg kan bare ikke finde ud af det?

 

De dumme er ikke for kloge.
Til top
hesselballe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Århus N
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af hesselballe hesselballe skrev:

Hjælp...

Jeg vil gerne ændre min favorit-tekst-tv-side fra fabriksindstillingen side 103 til f.eks. side 110.

Hvordan skal det lige gøres?

Det er beskrevet på side 17 i manualen. - men jeg kan bare ikke finde ud af det?

 

Er der ingen der bruger teksttv?

De dumme er ikke for kloge.
Til top
panch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 15:14

Hej Hesselballe,

Har du fundet ud af det med tekst-tv endnu? Kom lige til at huske på at jeg havde set dit spørgsmål, og ville lige finde ud af hvordan det gøres. Og jeg fandt vist også ud af det.

  1. Firste sikres der at du står i liste-mode (ændres under indstillinger)
  2. Først trykkes på den blå knap
  3. Så indtastes en ny side, eks 110.
  4. Så trykkes OK og holdes inde i ca 1 s.
  5. Så er den gemt under blå. For derefter at undgå at den blå overskrives, trykker du RØD, så det er den du er på når der trykkes nye sider ind.
  6. Når du er på rød, kan du til enhver tid trykke den her STTL knap og komme hen til siden for den blå.

Er det til at forstå?

Til top
hesselballe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Århus N
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af panch panch skrev:

Hej Hesselballe,

Har du fundet ud af det med tekst-tv endnu? Kom lige til at huske på at jeg havde set dit spørgsmål, og ville lige finde ud af hvordan det gøres. Og jeg fandt vist også ud af det.

  1. Firste sikres der at du står i liste-mode (ændres under indstillinger)
  2. Først trykkes på den blå knap
  3. Så indtastes en ny side, eks 110.
  4. Så trykkes OK og holdes inde i ca 1 s.
  5. Så er den gemt under blå. For derefter at undgå at den blå overskrives, trykker du RØD, så det er den du er på når der trykkes nye sider ind.
  6. Når du er på rød, kan du til enhver tid trykke den her STTL knap og komme hen til siden for den blå.

Er det til at forstå?

Jo tak - det virker

De dumme er ikke for kloge.
Til top
Kristian-h Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2007 kl. 09:39
Noget nyt om fuld EPG ???
- Samsung PS51E8005
- Samsung BD-E5500
- Pioneer VSX-920
- Dali Concept 6


Til top
panch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2007 kl. 10:00

Oprindeligt skrevet af Kristian-h Kristian-h skrev:

Noget nyt om fuld EPG ???

Er der nogen der ved om det overhovedet er implementeret i PX70'eren?

 

Til top
Don Drift Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 102
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2007 kl. 23:39

Hey folkens!

Har lige læst hele tråden igennem, super gode tips mange af Jer har :)

Jeg har lige selv fået mit dejlige TH42-PX70EA fjernsyn, det er super lækkert. Men da jeg er helt ny på området, har jeg desværre ikke kendt noget til det med f.eks. break-in osv. der bliver talt om. Derfor har jeg bare kørt med standard indstillinger de første 20 timer ca... Er det noget der vil have endelig effekt på mit TV, kvalitets mæssigt?

Jeg har været inde og opdatere fjernsynet, den skriver jeg har softwareversion 6.550

En anden lille ting, hvis jeg f.eks. er inde i AV mode, altså har valgt en af input kanalerne, og jeg ikke har startet for det apperat der skal vises (altså sort skærm stadigvæk). Hvis jeg så tager menuen i TV'et frem, og så væk igen, så er der sådan et stort "burn-in" mærke efter menuen. Vil det altid være der, eller er det kun her i starten?

 

Er der ellers andre gode råd, når nu man lige har fået sit TV, her tænker jeg på nogle af de DVD'er der bliver omtalt, som skulle hjælpe på indkøringen af sådan et nyt Plasma TV?



Redigeret af Don Drift - 04-November-2007 kl. 23:44
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 06:51
Hej , du kan finde den dvd du skal bruge ude under downloads , ( plasma break in dvd )....
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu