|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | ||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Man skal ikke sige det er en fejl ved alle fladskærme så, for mit LCD har intet der minder om det der.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Har heller ikke problemer med fodbold, og det er rigtigt at 'bandingen' kun forekommer i få scener i nogle film. Men, jeg er meget mere generet af den støj/fnidder der er i billedet på ensartede flader, som har skygger eller er underbelyste. Her er det ligesom om overgangene/skyggerne danser/kører rundt. Lidt svært at forklare, men minder meget om det mange kalder 'purple snakes'. Det ses også i flere scener i 'Children of men' og er helt galt i f.eks. 'Panic Room' (den med Jodie Foster). |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Lucky you.. Kunne du evt. tage et billede af samme scene, bare for at se hvordan det skal se ud på et fladskærmsTV. |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Dette føler jeg mig rimeligt overbevist om vil se markant mindre ud ved korrekt indstilling (kalibrering). |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|
Meget interessant synes jeg nok.
|
||
![]() |
||
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
|
Personligt synes jeg det er ærgeligt for jeg havde sådan set lige besluttet mig for at købe px70..... øv bøv...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Yep, bibihest, det er sådan det skal se ud. Er sgu' skuffet over at PX70'eren ikke kan klare det |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er muligvis rigtigt, men det kan da ikke være meningen at man skal smide 2000,- oveni i prisen på et TV som har en vejled. pris på 21.000,- og er fra en kvalitetsleverandør... |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
ved ikke om man kan bruge det sådan men tog bibihest billede og viste på min Pioneer og der var ingen problemer så helt fint ud.... hvis jeg havde klippet så det kunne brændes til dvd eller afspilles via win mediaplayer kan jeg teste det på min kalibrerede panasonic for at se om den gør det samme som hos dig.. men så er der nogle der skal sende klippet til mig så kan jeg godt teste det for at se om calibreringen gør nogen forskel. Redigeret af rhsin - 16-Juni-2007 kl. 21:44 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis andre vil teste har jeg lagt et 15 sekunders klip her: http://peecee.dk/?id=52819 Det er en rar fil med password "rec" (uden "") |
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
Du bliver nødt til at have dig et LCD bibihest (det har du da vist forresten?) , det står jo perfekt på et sådant :) Det er rigtig nok, men kun for sjovt. Man kunne da nok lave eksempler med omvendt fortegn.
Jeg læste forresten på et tidspunk,t at områder i mørke havde visse fejl som imidlertid ikke kunne ses på CRT TV, hvorfor men i klipperummet ikke var tilvænnet at tage højde for en behandling for dette, men lod det være. Så nogle film lider faktisk af problemer i mørke områder fra begyndelsen. Her er det dog nok et andet problem. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |