Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 10:09 |
Hej!
Alle "smarte" filtre og kredsløb......prøv at koble dem fra.
Har selv slået alt fra på min Pioneer........sys at det er sådan jeg oplever den bedste billedkvalitet generelt.
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 10:10 |
Pede8000 skrev:
Underligt, jeg skulle have optimale signaler fra Stofa, gennem min Hd-Receiver, men jeg oplever det faktisk hver gang der er bold fra Spanien. Prem, Leauge er der ingen problemer med... Det står faktisk rigtigt godt!! |
Jeg har parabol......måske der er en forskel-men......jeg bilder mig nu også ind at det er KLART bedre nu,efter at jeg har sat tv tilbage på "75hz"
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 10:11 |
moose skrev:
Jeg sad i weekenden og så fodbold på forskellige programmer. På DVB-T (DR og TV2) var billedet ganske udmærket, men da jeg så Real Madrids og Sevilla's kampe på Kanal 5 via parabol, så var billedet ikke særlig godt, når kameraet bevægede sig hen over banen. Nærbillederne var OK, men når man fulgte spillere i bevægelse op ad banen set oppe fra, så var der lige som store grønne firkanter på græsset, der hvor der var bevægelse. Er det indstillingerne på fjernsynet den er gal med (har ikke oplevet andre problemer), eller er det kvaliteten, som det er optaget med, der er gal ??? |
Gengivelsen afhænger af det signal du får ind. På nogen kanaler står det godt på andre mindre godt. ( Som andre også skriver skal al billedeforbedring slås fra ).
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
moose
Bruger
Oprettet: 24-Marts-2007
Point: 128
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 11:13 |
Billedforbedringerne er som sagt slået fra.
Problemet var klart mest udtalt ved panoreringer på Real Madrid-kampen lørdag, men det var heller ikke helt godt på Sevilla-kampen. Superliga-klippene på DR1 og TV2 var gode nok. Så ikke kampen fra Spanien om søndagen.
|
 |