|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baase ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 02-August-2008 kl. 10:58 |
Hej eksperter
Jeg har et super irreterende problem med mit px80 og mit media center. Som udgangspunkt kører det super godt sammen, men men Jeg har et gigabyte bundkort med hdmi udgang som jeg bruger. Alt starter op som det skal billedet er fint, jeg ønsker så at slukke tv eller se hvad der lige er i tv. Herefter vil jeg så gerne se billedet fra computeren på indgang hdmi2 igen, men den viser bare sort skærm. Jeg kan simpelt hen ikke få billedet til at blive vist igen. Jeg bliver nød til at genstarte computeren, og så er der igen fint billede på skærmen. Kan ikke helt forstå hvad det skyldes, et video signal kommer jo fint på skærmen når jeg vælger den rigtige indgang. Håber der er nogle der kan hjælpe mig mvh lars |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja du kan køre en scheduled task med trigger på userlogon hvor du enten bruger devcon.exe til at geninitialisere driveren, eller bruger programmet multires til at sende skærmoplysninger.
FX
Redigeret af Patriarken - 02-August-2008 kl. 20:10 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |