recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PX80 kan ikke huske AV-(eller HDMI1-)inputtet som
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPX80 kan ikke huske AV-(eller HDMI1-)inputtet som

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mkv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-December-2009
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: PX80 kan ikke huske AV-(eller HDMI1-)inputtet som
    Sendt: 01-December-2009 kl. 10:13
Hej i forummet,

Jeg er den lykkelige ejer af et PX80, som tilsammen med min Yousee-box opfylder mine TV-mæssige behov.

Efter at jeg flyttede 1. novmber er der desværre sket et eller andet uforklarligt, og det går mig på nerverne! ked

Når jeg tænder TV'et er standard-inputsignalet det analoge signal ("TV"). Også selvom Yousee-box'en ("AV"/"HDMI1") er tændt i forvejen, og selvom dén kombination FØR flytningen var rigeligt til at starte med Yousee-boxen som standard.

Jeg har ikke ændret nogen indstillinger, men kan ikke udlukke at kablingen muligvis er lidt anderledes. Er der nogen der har et bud?

Under Menu > Setup > Input labels har jeg begrænset valgmulighederne til HDMI1 (kaldet "Cable"), samt AV1 (min Wii - kaldet "Game"), men sådan var det også før flytningen ... og man kan ikke fjeren Analogue, åbenbart?

På forhånd MANGE tak!
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 12:04
Her et link (det handler om PX70, men virker også på andre Pana modeller): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=35069&KW=Hotel+mode
 
Du kan evt. selv søge på: hotel mode der er flere tråde om emnet.


Redigeret af thor-thor - 01-December-2009 kl. 12:04
Til top
mkv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-December-2009
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Her et link (det handler om PX70, men virker også på andre Pana modeller): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=35069&KW=Hotel+mode
 
Du kan evt. selv søge på: hotel mode der er flere tråde om emnet.
 
Tusind tak, instruktionerne i første link virkede!
 
Og ja, der er sikkert mange tråde om det, men det er én af dem hvor man skal kende søgetermerne for at finde vej :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu