|
Q om Star Trek TNG på BD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2012 kl. 14:45 |
Hej alle.
Har modtaget denne udgave at Star Trek TNG fra Amazon.co.uk, og er nu i tvivl om et par ting. For det første, er denne udgave mon den "rigtige", og er det den lydmæssigt korrigerede udgave. Den udgave næsten alle billeder viser er denne: ![]() Ifølge Bluray.com står følgende om den lydmæssigt korrekte udgave: Corrected version should have red Starfleet symbol on spine/yellow UPC Min udgave har godtnok et rødt Starfleet symbol på ryggen, men hvidt UPC. Så derfor, hvordan ser jeg om det er den rigtige udgave/box/indpakning, og hvordan sikrer jeg mig helt at lyden er den tilrettede, inden udpakning? alle godt tips modtages
![]() |
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke det er den rigtige. Amazon plejer at fjerne titler med fejl, med det samme. Ellers er der en anmeldelse på films, og der mener jeg, at de skriver nøjagtig hvor problemet er. Så er det jo bare at tjekke der.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Du har selvfølgelig ret, Flemming, Amazon bytter jo hvis det er selvom den er åbnet
![]() |
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
Ja, de har bare en super service.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |