recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - QLN 606 + HK21 + Onkyo M-508
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

QLN 606 + HK21 + Onkyo M-508

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MrJacko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrJacko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: QLN 606 + HK21 + Onkyo M-508
    Sendt: 01-Marts-2013 kl. 11:04
Fed lyd til små penge. De har ikke spillet i et par år. Har ikke noget at sætte dem til, og jeg husker at den ene diskant virkede on/off, så der skal måske skiftes en diskant. Ellers er de pæne i lys finér, med mørk front.

Harmon Kardon - Citation Twenty One forforstærker (virker fint)

Onkyo M-508 - kommer ikke forbi opvarmningen. Ellers er der skiftet 'lytter'.

Lyder rigtg godt sammen.

Kom med et bud...
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 11:36
Der mangler lige en bopæl. :-)
Til top
MrJacko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2012
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrJacko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 14:29
Sorry ;o)

2000 Frederiksberg....
Til top
lama2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lama2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 10:13

Hey, jeg vil give 750,- for din defekte Onkyo M-508, hvis den optisk er i god stand - altså ridser og den slags.

Annoncen er lidt gammel, men har ikke set den før nu...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu