|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tjgrindsted ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2008 Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 31-Januar-2009 kl. 19:01 |
Hej Jeg har en Qnap 209 Pro II, den flasher rød/grøn og har gjort det i 2 timer nu, den har aldrig gjort dette før. Mit problem er at jeg ikke kan få lov at tilgå den med min TViX 6500, nogle gange kan jeg få lov at komme ind og se mapperne og andre gange får jeg en fejl, det har virket. Men jeg kan godt tilgå min Qnap via min alm. PC, det hele er sat sammen med kabel så ingen trådløse ting, nogle der har haft samme problem !? |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Du har ikke fået en fejl mail fra den? min plejer at give besked hvis den har mistet strøm og sådan nogen ting...
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
en hurtig (præliminær) google siger bla. "the
Status LED will intermittently flash red and green,
but don’t worry—that’s only because you haven’t
initialized the hard drives you just installed in
the TS-209 Pro II."
går ikke ud fra du har skiftet harddisk? |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
tjgrindsted ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2008 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Nej har ikke skiftet HDD den har kunne køre fint med dem der sidder i nu i 1½ måned, den er først lige startet på det, har dog installeret SC på den og fået det til at virke med Logitech SB Duet og set film efterfølgende, indtil i weekenden, så begyndte den på det, har dog ikke set nogle film de sidste 5-7 dage før lørdag i weekenden.
|
|
![]() |
|
![]() |
når jeg starter den op så blinker den, så efter ca. 30 sec så bipper den 2 gange og blinker fortsat og efter yderligerer 1 min så bipper den 2 gange mere.... Er van' til den bipper en gang efter 30 sec og så blinker den ikke mere.... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |