|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() Sendt: 09-Januar-2008 kl. 21:23 |
Er ved at investere i en Qnap 209 pro. Primært skal den bruges til musik og film, men kunne dog godt ønske mig en mulighed for at tilkoble IP kamera med henblik på overvågning af hjemmet. Lidt i stil med det Qnap Viostor tilbyder : http://www.qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=80 Viostor kan jeg dog ikke finde herhjemme og selvom den ligner 209 pro skulle indmad også være noget helt andet - og ønsker ikke at gå på kompromis med de ting 209 pro kan. Er der nogen af jer prof'er der kører overvågning via jeres NAS?, hvis der er kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan I har det sat op.
Et tillægsspørgsmål....kan jeg via internetbrowser på min WII få adgang til eks. musik på NAS? Har bestilt Xoom Media Center til WII - uden dog at have modtaget det, lyder umiddelbart til at en del har problemer med Xoom, men synes da det skulle afprøves.
|
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() |
For at følge op på Xoom....fik det i går, lyder umiddelbart som et kanon produkt, men er det langt fra. Installationen gik fint, men 9 ud af 10 gange crasher pc når jeg forsøger at åbne programmet. Når jeg endelig får det åbnet, får jeg at vide at der ligger en opdatering klar, den accepterer jeg - og får så en fejlmeddelelse. Musik og film har programmet heller ikke formået at finde. Melder mig derfor til de efterhånden mange der har problemer med programmet, de kr. 289 kan man rolig bruge på noget andet:o) Søger man support på X-ooms hjemmeside er eneste melding: X-OOM Media Centre for Wii™ Activate the update-function in your software an get new functions: The update includes (beside a improved communication with the end user device) brand new entertainment functions. Experience new Web 2.0 features on your Wii™: Subscribe rss feeds and keep yourself up to date with new podcasts!
ja tak skal I have....opdateringen virker IKKE! Nå men var advaret på forhånd, det gør skuffelsen knap så stor.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |