|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mathiasbc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 18-August-2011 kl. 21:47 |
Er der ik en måde jeg kan tilgå mine film på min nas der står hjemme hos mig selv når jeg er nede hos min kæreste med Popcorn Hour?
Kan det lade sig gøre over webdav så man kan få yamj til at virke hos hende og hvordan skal jeg evt sætte yamj op for at det virker på hendes PCH? Hva er der ellers af muligheder med de 2 enheder? Der må være ander der har været udsat for samme problem
![]() |
|
Samsung LE46A656A
Bose Lifestyle 28 QNAP 639 - 6x2tb WD RE |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
måske finder du løsning på forsiden med den nye 3.5 firmware? ( MyClousNAS 1.1 )
ellers er det jo kun at åbne din router så du kan få adgang udefra til dine shares, det er dog et stort sikkerheds hul. Redigeret af pendec - 19-August-2011 kl. 00:11 |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
du kunne sætte en vpn forbenelse op
|
|
![]() |
|
mathiasbc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg er ik helt 100% inde i hvad det vpn er men kan man sætte det op imellem 2 routere? Jeg har en dlink 855 eller hvad den nu hedder der hjemme og skal have købt en ny jeg til mit kæreste..
Prøver lige at læse om det my cloud.. |
|
Samsung LE46A656A
|
![]() |
|
![]() |
Det skal også helst være sikkerheds mæssigt i orden :-)
|
|
Samsung LE46A656A
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
har lige google lidt ser ikke ud som din ruter har soport for dd-wrt firmware
så skal du vist bruge 2 computer og så går det smarte jo lidt af http://www.howtonetworking.com/VPN/win7vpn1.htm |
|
![]() |
|
![]() |
Ja så er der ik meget fidus i det, hvad for en diæter understøtter det for så kan jeg evt bare købe to nye routere hvis det vil løse problemet?
Det bedste ville nu være at på pch til at virke med webdav Har kigget lidt på det mycloud og det virker da mest bare som en alm dns? |
|
Samsung LE46A656A
|
![]() |
|
![]() |
Diæter = router, hurra for android ordbog :-)
|
|
Samsung LE46A656A
|
![]() |
|
![]() |
Det kan da ikke passe at der ik er andre med samme problem og der burde da være en løsning til det?
|
|
Samsung LE46A656A
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |