|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() Sendt: 03-September-2009 kl. 17:38 |
jeg har en qnap nas server. jeg fik Qmultimedia mappen til og ligge i denne computer den hed y drev. så kom jeg til og trykke på afbryd forbindelse og så forsvandt den. hvordan får jeg den til og ligge der igen?
Redigeret af sorensen - 03-September-2009 kl. 17:38 |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Højreklik på "Denne computer" og efterfølgende "Opret forbindelse til et netværksdrev"
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Jeg har navngivet min NAS (TS-409) i administrationsmodulet. Den hedder Klods
Jeg kan skrive \\Klods i Stifinder, hvorefter jeg kan browse mapper. Det betyder også, at jeg kan mappe de forskellige mapper som drev: \\Klods\Qmultimedia\Film kan mappes som et drevbogstav, som Damme beskriver glimrende ovenfor ![]() Edit: \\Klods\Qmultimedia\Film (f.eks) kan indføjes i sti-feltet, når du har valgt et drevbogstav Venligst Søren Redigeret af Breddam - 03-September-2009 kl. 23:33 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |