|
qnap - problem med at slette filer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2013 kl. 08:55 |
På min backup NAS fra Qnap har jeg haft en windows 7 der har stået og smidt sikkerhedskopi over på NAS, men da den jo bare fylder på syntes jeg det er noget skidt, så jeg er startet med et andet program hvor jeg blot syncer de filer og foldere jeg vil have kopieret.
Men den gamle windows sikkerhedskopi ville jeg slette fra drevet via admin kontoen.. men det kan jeg ikke få lov til hverken via smb eller via webadgangen på filbrowseren, via smb siger den jeg ikke har rettigheder til at slette, og via netbrowseren timer den bare out (iøvrigt indenfor 15 sekunder så det lyder lidt underligt...
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv en qnap 219 II+ og er stødt ind i sammen problem et par gange. Prøv at sikre dig at du kun er logget ind fra et sted, eventuelt web file manager. logget ind med admin selvfølgelig. hvis det ikke virker, så genstart din nas og prøv igen.
Min nas plejer at komme til fornuft af sig selv.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
en genstart fixede det ikke, kunne ikke fjerne dem via adminloginnen.. men det lykkedes via ftp med det login som i sin tid havde lagt filerne der.. sjovt nok kunne jeg ikke slette via ftp med admin loginnen
Redigeret af rhsin - 13-Marts-2013 kl. 11:43 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Der har altid været nogle små irriterende fejl i deres firmware, men min har altid kørt klippestabilt, så jeg lever fint med de små problemer jeg nogle gang har med at slette filer o.lign
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |