|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
martin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 31-Maj-2008 kl. 22:06 |
Hej jeg skal bruge noget hjælp jeg har købt en qnap ts 109 turbo station, og ville køre min film og musik fra ps3 men ps3 kan godt se serveren men ikke indholdet. Skal tingene ligge i nogle spicielle mapper eller hvad sker.
|
|
![]() |
|
thomic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Har du prøvet at følge denne guide:
http://www.qnap.com/pro_features_PS3.asp |
|
Sony KDL-40D3000 | Sony RDR-HX910 | Denon DVD-1930 | Denon AVR-2805 | Samsung SMT-H3106 | QNAP TS-209 II | Squeezebox Duet & Boom | PlayStation 3 Slim
|
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Du skal nok bruge standard PS3 mappestrukturen, hvor hovedmappperne hedder Video, Music og Photo (jeg skal ikke kunne sige om det evt. er Musik og Foto i stedet hvis du kører med dansk sprog på din PS3).
Hvis ikke du benytter den struktur (evt. undermapper kan du kalde hvad du vil) vil du kun se serveren og ikke indholdet. Der er dog en vej rundt om det - omend den så skal benyttes hver gang - tryk trekant på serveren og vælg Display All fra menuen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |