recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - qnap sammen med ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketqnap sammen med ps3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Emne: qnap sammen med ps3
    Sendt: 31-Maj-2008 kl. 22:06

Hej

jeg skal bruge noget hjælp jeg har købt en qnap ts 109 turbo station, og ville køre min film og musik fra ps3 men ps3 kan godt se serveren men ikke indholdet. Skal tingene ligge i nogle spicielle  mapper eller hvad sker.

Til top
thomic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2008 kl. 01:41
Har du prøvet at følge denne guide:
http://www.qnap.com/pro_features_PS3.asp
Sony KDL-40D3000 | Sony RDR-HX910 | Denon DVD-1930 | Denon AVR-2805 | Samsung SMT-H3106 | QNAP TS-209 II | Squeezebox Duet & Boom | PlayStation 3 Slim
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2008 kl. 02:29
Du skal nok bruge standard PS3 mappestrukturen, hvor hovedmappperne hedder Video, Music og Photo (jeg skal ikke kunne sige om det evt. er Musik og Foto i stedet hvis du kører med dansk sprog på din PS3).

Hvis ikke du benytter den struktur (evt. undermapper kan du kalde hvad du vil) vil du kun se serveren og ikke indholdet.
Der er dog en vej rundt om det - omend den så skal benyttes hver gang - tryk trekant på serveren og vælg Display All fra menuen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu