|
Qnap TS 209 Pro ii og skift af router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2012 kl. 15:33 |
Hej Alle
Så har jeg skiftet internet grundet jobskift og derfor er arbejdsnet hjemtaget. Alt er helt fint, problemet er blot, at min Qnap NAS er svært tilgængelig efter tilslutning af den nye router CG 3300 Netgear (Yousee) Har ændret ipadresse i NAS serveren og kan finde den via Qfinder appen til MAC. iTunes kan finde NAS'en, men det tager meget lang tid før den afspiller sange. PS3 kan finde Twonky Serveren uden problem. MAC kan delvis finde NAS'en, men den kan ikke logge på - kører konstant i loop. Der er flere som har skrevet, at man blot kan resette NAS'en, men vil alt så slettes derpå eller blot indstillinger?
|
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej
Jeg har en Qnap ts 209 ll og det køre ok, hvad firmware køre du med? jeg har opdateret til den nye der er liger kommet. Husk at åbne porte på din router. jeg bruger også mac
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Foregår alt på indersiden af routeren? Hvilke ip adresser har de forskellige komponenter?
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |