recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - QNAP TS-109 PRO II?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketQNAP TS-109 PRO II?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Emne: QNAP TS-109 PRO II?
    Sendt: 25-Marts-2009 kl. 06:26
Hvor meget støjer ovenstående ift TS-109 PRO (den skal anvendes til musik, Squeezecenter) og den skal stå i min stue så støj er virkeligt et issue?!
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 12:29
jeg har 209 i stuen og synes den larmer lidt for meget
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 12:41
Nogen den ved om TS-109 (både II og PRO II) supportere  external USB hdd der er formatteret i NTFS? Mener jeg ahr læst i en review at TS-109 ikke kan dette!
Til top
SSvenSSon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Marts-2008
Point: 388
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 13:05

Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Jeg har også en 209 II pro og ville heller ikke have den i min stue (den larmer ca. som en kontorpc).

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af SSvenSSon SSvenSSon skrev:

Jeg har også en 209 II pro og ville heller ikke have den i min stue (den larmer ca. som en kontorpc).

Og det kunne ikke skyldes de harddiske du kører med? Jeg spørger lidt ind til dette da jeg vakler mellem QNAP og Synology 1-bay udgaverne. Og støj er klart et issue for mig!  

Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 14:03
det der larmer ved mig er blæseren , jeg køre med WD greenline og de siger ikke ret meget.
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 14:08

det der larmer ved mig er blæseren , jeg køre med WD greenline og de siger ikke ret meget.

Kunne være man så alligevel skulle vente på TS-119 der bliver uden blæser. MEN prisen er ret høj (vist ca 2400 kr)!

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 14:45

Har lige dobbletchecket på QNAP.COM og jeg er nu blevet mere forvirret. Kigger man på TS-109 II så siger Hardware Spec. at den har SMART FAN men kigger man i DATASHEET står der at den er FANLSS? Noger der har TS-109 II der kan slå fast om den har blæser?????

Redigeret af Nicoleif - 25-Marts-2009 kl. 14:46
Til top
huiron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 17:27
Jeg har en. Den er blæserløs. Eneste lyd er fra harddisken, som kan høres ( min er en Western Digital green line 1 TB). Den siger lidt men det er på ingen måder slemt. Den kan høres når der er helt stille, men er der gang i TV eller anlæg selv ved lav volumen høres den slet ikke. Og det er vel at mærke når den benyttes. Hvis den får lov at gå i sleep mode siger den intet overhovedet. Den siger under alle omstændigheder mindre end yousee boksen. Vil skyde på 1/3. 
Til top
SSvenSSon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Marts-2008
Point: 388
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 15:33

Jeg har 1 Samsung 1 tb (raid version) og den siger stort set ikke lyd. Det er som tidligere sagt kun blæserne (209 pro II) som siger lidt.

Jeg har i øvrigt gode erfaringer med Samsungs diske, i mit mediecenter i stuen har jeg en 750gb (desktop versionen) som også er så godt som lydløs. 

Redigeret af SSvenSSon - 26-Marts-2009 kl. 15:36
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af SSvenSSon SSvenSSon skrev:

Jeg har 1 Samsung 1 tb (raid version) og den siger stort set ikke lyd. Det er som tidligere sagt kun blæserne (209 pro II) som siger lidt.

Jeg har i øvrigt gode erfaringer med Samsungs diske, i mit mediecenter i stuen har jeg en 750gb (desktop versionen) som også er så godt som lydløs. 

Tak for inputs. Jeg har nu bestilt en QNAP TS-109 II samt en WD RE2-GP (Enterprice spare hdd). Så må jeg se om det spiller!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu