|
QNAP TS-259 PRO SOLGT MÅ SLETTES |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2015 kl. 20:05 |
Sådan en sælges for 1000.- uden disk, den har nyeste firmware
ingen garanti da den er over 2 år, har ingen kasse. ![]() ![]() Redigeret af jugglerq - 08-Februar-2015 kl. 20:18 |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor står den henne
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Medlem siden: 19-September-2005
By, Land: Herlev så personligt tror jeg den står i Herlev |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Jeg takker, det er jo sådan noget man ikke kan se på en iPad ;)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
er man virkelig tvunget til at bruge mobil versionen på ipad/iphone ? på min android tablet kan jeg vælge normal desktop eller mobil version |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7252 |
Det kan man også på ipad.
Jeg kan se by navn her på ipad |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7252 |
Hvor gammel er den ?
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Jeg har selv lige købt den brugt, impuls køb men får ikke brug for den, jeg har prøvet Plex på den til min søns PS3, og det virkede fint med MKV Film, hastighed med 1 WD red 3TB fra computer til NA's er over 100mb pr's .
TS-259 Pro kom på markedet 2010. |
|
![]() |
|
takker for svaret sorry for off topic |
|
![]() |
|
dex1978 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Hej
Hvad siger du til 800kr ,den har jo en del år bag sig.
|
|
![]() |
|
dex1978, har sendt dig PM, men 800.- er ok Afhentet
Redigeret af jugglerq - 08-Februar-2015 kl. 13:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |